اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان زنجان خبرداد

توقیف 45 خودروی غیربومی در استان زنجان

توقیف 45 خودروی غیربومی در استان زنجان
رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اعمال قانون 120 خودروی غیربومی در استان زنجان گفت: 45 خودروی غیربومی نیز در استان زنجان به پارکینگ منتقل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به ادامه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان زنجان اظهار کرد: این طرح همچنان در استان زنجان اجرا ادامه دارد و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا؛, موج رسا؛, موج رسا,

وی تصریح کرد: در حال حاضر 45 خودروی غیربومی در پارکینگ توقیف شده و بیش از 120 خودرو نیز اعمال قانون شده است.

,

رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه وضعیت تردد‌ها در زنجان عادی بوده و در برخی از مناطق زنجان شاهد افزایش تردد بودیم عنوان کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در سطح استان زنجان وجود ندارد.

,

وی خاطر نشان کرد: در راستای جلوگیری از شیوع کروناویروس و قطع زنجیره آن، طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در حال اجرا است.

,

شیرمحمدی ادامه داد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به زنجان تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در استان ادامه داشته و از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به زنجان خودداری کنند.

,

وی افزود: از آغاز طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان، تاکنون 120 خودرو اعمال قانون شده و علاوه‌بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی تعدادی هم به پارکینگ منتقل شدند.

,

رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با درخواست از شهروندان برای همکاری با پویش‌های مردمی و پلیس خاطرنشان کرد: خودروهایی که در شهر بدون هدف دوردور می‌کنند، اعمال قانون می‌شوند و علاوه‌بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، خودرو توقیف شده و برای رفع توقیف، نیاز است تا رضایت پلیس راهور جلب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه