اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع):

عملیات مقابله بیولوژیکی توسط ۴ یگان فردا در همدان انجام می شود

عملیات مقابله بیولوژیکی توسط ۴ یگان فردا در همدان انجام می شود
سردار مهدی فرجی با بیان اینکه عملیات مقابله بیولوژیکی توسط چهار یگان در همدان انجام می شود، گفت: در عملیات بیولوژیکی فردا، به صورت اصولی و علمی مناطقی از شهر که آلوده و پررفت و آمد بودند ضد عفونی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی فرجی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه عملیات مقابله بیولوژیکی که یک عملیات کشوری است فردا انجام می شود، گفت: این عملیات از ساعت ۸:۳۰ دقیقه از مقابل سپاه انصارالحسین علیه السلام شروع می شود و تا پایان عملیات یگان ها به ضدعفونی شهر اقدام می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به اینکه این عملیات مورد تایید وزارت بهداشت است، افزود: عملیات توسط چهار یگان از ایلام، کرمانشاه، همدان و یگان تخصصی جنگ نوین از بروجرد انجام می‌شود.

,

فرجی با تاکید بر اینکه یگان ها به تجهیزات جنگ نوین مجهز هستند، تصریح کرد: فردا به صورت اصولی و علمی مناطقی که آلوده هستند، ضدعفونی می شوند و در این راستا یگان های مجهز به تجهیزات جنگ نوین، شهر همدان، بهار، مریانج و برخی از روستاها را گندزدایی می کنند.

,

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) گفت: مسیرها و مناطقی که پر رفت و آمد بودند مثل بیمارستان‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، ایستگاه های اتوبوس و مکان هایی که ضدعفونی کردن آن ها به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک می کند پاکسازی و ضدعفونی می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه