اخبار داغ

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

تحقق جهش تولید، تحریم اقتصادی دشمن را بی‌اثر می‌کند

تحقق جهش تولید، تحریم اقتصادی دشمن را بی‌اثر می‌کند
حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی با بیان اینکه با جهش تولید و حمایت از آن تحریم های اقتصادی دشمن بی‌اثر می شود گفت: وظیفه مسئولان این است که بر اساس شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب همکاری و همدلی لازم را در راستای تحقق این شعار و رفع مشکلات اقتصادی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون اقدامات و الزامات تحقق شعار سال و جهش تولید اظهار کرد: طی چند ساله اخیر مقام معظم رهبری به مسائل اقتصادی و موضوع تولید توجه ویژه ای داشتند چراکه دشمن امید دارد که با تحریم و فشار اقتصادی، مردم را دچار ناامیدی کرده و آن‌ها را نسبت به نظام دلسرد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: باتوجه به اینکه یکی از پاشنه‌های آشیل آسیب پذیر کشور مسائل اقتصادی است همه باید در راستای مقاوم شدن اقتصاد کشور گام برداریم.

,

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با تأکید بر اینکه مسئولان و ائمه جمعه در این راستا می توانند نقش مهمی ایفا کنند گفت: تبیین مسائل اقتصادی در این برهه زمانی توسط ائمه جمعه دارای اهمیت دوچندان است.

,

وی وظیفه ائمه جمعه را تبیین مسائل اقتصادی مبتنی بر چارچوب‌های دین اسلام دانست و افزود: تلاش برای تغییر نگاه منفی که در برخی از افکار جامعه بوده بایستی با تبیین و روشنگری اصلاح شود.

,

حجت‌الاسلام ایزدی با بیان اینکه با جهش تولید و حمایت از آن تحریم ها و نقشه های شوم اقتصادی دشمن بی‌اثر می شود تصریح کرد: علاوه بر تلاش مردم و تولیدکنندگان، دولت و مسئولان نیز بایستی از تولید و اشتغال حمایت جدی و عملی کنند.

,

وی افزود: وظیفه مسئولان این است که بر اساس شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب همکاری و همدلی لازم را در راستای تحقق این شعار و رفع مشکلات اقتصادی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه