اخبار داغ

مسئول مجمع جهادگران استان چهارمحال و بختیاری:

فعالیت 700 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری

فعالیت 700 گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
مجید حیدری مسئول مجمع جهادگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 700 گروه جهادی در استان در زمینه‌های عمرانی, فرهنگی، بهداشت و درمان، دامپزشکی و ... مشغول فعالیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید حیدری ، مسئول مجمع جهادگران استان  چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز گفت: در حال حاضر 700 گروه جهادی در استان در زمینه‌های عمرانی, فرهنگی، بهداشت و درمان، دامپزشکی و ... مشغول فعالیت هستند.

وی در خصوص عملکرد گروه‌های جهادی در مقابله با کرونا ویروس، تشریح کرد: گروه‌های جهادی به منظور مقابله و پیشگری از شیوع هرچه بیشتر کرونا ویروس در بخش‌های مختلف، اعم از گندزدایی و پاکسازی سطوح و معابر در شهر ، کارگاه تولید ماسک، کارگاه تولید موادضدعفونی کننده، تکمیل کادر خدماتی کارگاه‌هایی که با کمبود نیرو مواجه هستند و همچنین اطلاع رسانی و نحوه آموزش بزای مقابله و جلوگیری از شیوع این ویروس در فضای مجازی فعالیت دارند.

حیدری از تشکیل تیم‌های مبارزه با کرونا ویروس در استان خبر داد و بیان کرد: پس از ثبت نخستین مورد مبتلا به این ویروس در استان، حدود 200 تیم به صورت تخصص تا کنون در حال فعالیت هستند و به منظور آگاه‌سازی، اطلاع رسانی, مقابله و پیشگیری در مسیر مدافعان سلامت گام برداشتند.  

مسئول مجمع جهادگران استان چهارمحال و بختیاری گفت: روند افزایش گروه‌های جهادی در استان در حال پیشروی است و ناگفته نماند که ورود این ویروس در استان نیز خود مزید بر علت شد تا بسیاری از تیم‌های مردمی مثل تیم آفرود استان برای مقابله با این ویروس و کمک رسانی به مناطق سیل زده و محروم به گروه‌های جهادی پیوستند.

مجید حیدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر 10 کارگاه تولید ماسک و همچنین یک کارگاه تولید مواد ضدعفونی کننده به منظور پاکسازی سطوح و معابر شهری به دست جهادگران استان در حال فعالیت است و به طور میانیگن روزانه بین 700 تا 1000 ماسک را تولید می‌کنند.

وی در پایان از تحویل پک‌های بهداشتی و همچنین غذایی به نیازمندان، به خصوص قشر کارگر در روز‌های آتی خبر داد.  
   
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین‌نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه