اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

برای تحقق جهش تولید دولت، سرمایه و بازار شرکت های دانش بنیان را تامین کند

برای تحقق جهش تولید دولت، سرمایه و بازار شرکت های دانش بنیان را تامین کند
علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به شعار سال، گفت: برای تحقق جهش تولید دولت سرمایه و بازار شرکت های دانش بنیان را تامین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فیروزفر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت اقتصادی ایجاد شده در جهان به واسطه انتشار ویروس، کرونا اظهار کرد: زمانی که رهبری در خصوص یک مسئله ای صحبت می کنند قطعا آن امر ممکن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه اجرای فرمایشات رهبری بستگی به همت مسئولین و مردم دارد، ابراز کرد: مردم قطعا پای کار هستند و در این زمان ما باید بیشتر از همت مسئولان صحبت کنیم.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه سال گذشته سال رونق تولید بود و باید مبنا قرار گیرد و ببینیم برای جهش تولید باید چه کاری انجام دهیم، تصریح کرد: مسئولان باید به فکر تسهیل امور باشند.

,

وی با بیان اینکه جهش تولید بدون تسهیل در امور امکان پذیر نیست، عنوان کرد: یکی از تسهیلات که می تواند وجود داشته باشد تامین زیر ساخت های لازم برای انجام وظیفه دانشگاه ها به صورت کامل در جهش تولید است.

,

فیروزفر با بیان اینکه جهش تولید حتما باید از کانال شرکت های دانش بنیان اتفاق بیفتد، افزود: جهش تولید باید از کانال شرکت های دانش بنیان اتفاق بیفتد تا بتوانیم استقلال در تولید را برای کشور مهیا کنیم.

,

وی با اشاره به مزیت های جهش تولید بیان کرد: جهش تولید قطعا همراه با افزایش قدرت تولید داخلی است.

,

رئیس دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به تسهیلات تولید کنندگان، تصریح کرد: تسهیلات برای تولید کنندگان اعم از تسهیلات بانکی و سایر امور مربوط به سازمان ها و نهاد های وابسته دولت باید انجام شود و اگر این تسهیلات باشد به راحتی شعار سال محقق می شود.

,

وی با بیان اینکه در سال پیش رو کرونا حتما جمع می شود و لازم است مسئولین برنامه ویژه ای برای جهش تولید داشته باشند افزود: مردم همیشه همت خود را نشان داده اند و قطعا مردم این بار نیز با اعطای تسهیلات می توانند شعار سال را محقق کنند.

,

فیروز فر با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان بر اساس یک ایده اولیه شکل پیدا می کند، خاطر نشان کرد: این ایده اولیه برای رشد و رسیدن به مرحله دانش بنیان شدن و تجاری سازی و طی مراحل trf  و رسیدن به تولید انبوه، نیازمند حمایت است.

,

وی با بیان اینکه ایده پردازی ها همیشه از طرف نخبگان صورت می گیرد، افزود: نخبگان معمولان سرمایه آن‌چنانی و آشنایی با بازار و تجارت ندارند.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، بیان کرد: حتما باید تامین سرمایه و بازار برای عرضه محصولات شرکت های دانش بنیان از طرف دولت در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه