اخبار داغ

مسئول شورای هیئات مذهبی استان زنجان:

توزیع 10 هزار بسته معیشتی توسط هیئت های مذهبی زنجان/ 12 هیئت استان زنجان در تولید ماسک فعالیت می کنند

توزیع 10 هزار بسته معیشتی توسط هیئت های مذهبی زنجان/ 12 هیئت استان زنجان در تولید ماسک فعالیت می کنند
نادر شامی مسئول شورای هیئات مذهبی استان زنجان با اشاره به فعالیت های هیئات مذهبی زنجان، گفت: بیش از 10 هزار بسته معیشتی توسط هیئات مذهبی در بین نیازمندان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نادر شامی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سرعت انتشار ویروس کرونا در مراکز تجمعی، اظهار کرد: یکی از سخت ترین کار هایی که هیئات مذهبی انجام دادند تعطیلی هیئات بود و چون اکثر مردم زنجان هیئتی هستند، تعطیل کردن هیئت درزنجان به این راحتی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تمامی هیئات مذهبی استان زنجان تعطیل است، ابراز کرد: برای آنکه جو معنوی در جامعه از بین نرود و روحیه دهی به مردم انجام شود برگزاری هیئات مذهبی به صورت مجازی در دستور کار هیئات مذهبی قرار گرفت.

,

مسئول شورای هیئات مذهبی استان زنجان با اشاره به حضور پرشور هیئات مذهبی در ضد عفونی معابر، تصریح کرد: در اواخر سال 98 حدود 50 تیم با ظرفیت 750 نفر در این امر مشغول به خدمت رسانی بودند.

,

وی با بیان اینکه 12 هیئت در استان زنجان به صورت مستقیم در تولید ماسک فعالیت می کنند، عنوان کرد: تمامی ماسک های تولید شده توسط هیئات مذهبی استان زنجان مورد تایید اداره بهداشت است.

,

شامی با اشاره به فعالیت خودرو های صوت هیئات مذهبی، افزود: این خودرو ها پیام های بهداشتی و کمپین در خانه بمانیم را تبلیغ می کند.

,

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده هایی که کرونا بر فعالیت کاری آن ها موثر بوده است، ابراز کررد: بیش از 10 هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیاز مند توزیع شده است.

,

مسئول شورای هیئات مذهبی استان زنجان با اشاره به تولید آب میوه طبعی توسط هیئت ثار الله زنجان و توزیع آن در بین بیماران و پرستاران، تصریح کرد: روزانه توزیع آبمیوه طبیعی در بیمارستان های زنجان انجام می شود.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه