اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان خبر داد؛

بازگشت ۴۶ نفر از زندانیان متواری سقز به زندان/ خبر شیوع کرونا در زندان را تکذیب می کنیم

بازگشت ۴۶ نفر از زندانیان متواری سقز به زندان/ خبر شیوع کرونا در زندان را تکذیب می کنیم
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت: تا ساعتی قبل ۴۶ نفر از زندانیان متواری سقز به زندان بازگشته اند که تعداد قابل توجهی از آنها خود معرفی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جباری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُردتودی اظهار داشت: تا ساعتی قبل ۴۶ نفر از زندانیان متواری سقز به زندان بازگشته اند که تعداد قابل توجهی از آنها خود معرفی هستند و تعدادی نیز دستگیر شده اند.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, کُردتودی,

وی با بیان اینکه زندانیان متواری که توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده اند قطعا مشمول هیچگونه ارفاقات و تخفیفات قانونی نخواهند شد و علاوه بر جرم قبلی جرم جدیدی هم مرتکب شده اند که باید مجازات آن را هم  تحمل کنند، افزود: از بقیه زندانیان متواری میخواهیم جهت اضافه نشدن جرمی به جرم قبلی آنها ظرف سه روز آینده خود را به زندان سقز معرفی کنند. 

,

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفت : افراد خود معرفی هر چند جرم فرار از زندان را مرتکب شده اند اما مشمول ارفاقات قانونی مانند مرخصی خواهند شد. 

,

 جباری ادامه داد :از زندانیان متواری که شاید فریب خورده‌اند و یک لحظه عفلت مامور زندان استفاده کرده و متواری شده اند می خواهیم در فرصت باقی مانده به خاطر خانواده هایشان هم شده سریعا خود را معرفی کنند.

,

 این مسوول هر گونه شایعه در خصوص شیوع کرونا در زندان سقز را تکذیب کرد و بیان داشت : طی چند روز گذشته خبری مبنی بر ترس زندانیان از مبتلا شدن به کرونا در فضای مجازی منتشر شده است که از طریق این رسانه این خبر را تکذیب می کنم و اعلام میدارم محیط زندان یک محیط بسته و ایزوله است که در طی شبانه روز چندین بار توسط مدیران زندان کنترل می شود و تا کنون یک نفر مبتلا به کرونا نداشته ایم.

,

 وی تصریح کرد: غفلت مامورین هنگام توزیع غذا و تجمع زندانیان از عوامل فرار زندانیان سقز است و علت های دیگر هم در دست تحقیق و بررسی است.

,

 لازم به ذکر است؛ نهم فروردین ماه جاری 70 زندانی با سوء استفاده از غفلت نگهبانان از زندان سقز فرار کردند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه