اخبار داغ

بهترین مهاجم لیگ برتر کبدی :

کسب مقام در لیگ برتر، اتفاق شیرین سال ۹۸ بود/ مردم با خانه ماندن به شکست کرونا کمک کنند

کسب مقام در لیگ برتر، اتفاق شیرین سال ۹۸ بود/ مردم با خانه ماندن به شکست کرونا کمک کنند
فاطمه خدابنده‌لو گفت: از تمام کادر درمان، پزشکان و پرستاران که شبانه روز سخت در حال تلاش هستند تشکر می‌کنم و از مردم درخواست دارم در خانه بمانند تا بتوانیم با کمک هم کرونا را شکست دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه خدابنده‌لو در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به فعالیت ورزشی خود در رشته کبدی اظهار کرد: از سال 90 فعالیت خود را آغاز کرده و کم کم حرفه‌ای‌تر شده و به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی با اشاره به اتفاقات سال 98 ابراز کرد: باتوجه به شیوع کرونا مردم در شرایط سختی قرار گرفته‌اند و این ویروس اتفاق تلخ سال 98 بود که به ورزش نیز ضربه زد؛ چراکه تعداد زیادی از ورزشکاران هستند که امکان تمرین ندارند.

,

این بانوی ورزشکار افزود: بازی‌های لیگ 98 بسیار جذاب، سخت و غیرقابل پیش‌بینی بود و موفقیت و کسب مقام در آن اتفاق خوب ما بود؛ ضمن اینکه خوشحال کردن هم استانی‌ها به دنبال این اتفاق برای ما حس خوبی داشت؛ اما در شرایط کنونی دل جامعه کبدی برای کنار هم بودن تنگ شده است.

,

وی با اشاره به اهمیت مسابقات لیگ عنوان کرد: درواقع تمام بازی‌های لیگ از حساسیت خاص خود برخوردار بوده و نمی‌توان گفت یک بازی حساس نیست.

,

نائب رئیس هیئت کبدی قزوین اذعان کرد: وقتی وارد این رشته از ورزش شدم با تلاشی که داشتم موفقیت را برای خودم پیش بینی می‌کردم، البته این امکان برای هر ورزشکاری وجود دارد که در دوره‌ای با سختی مواجه شود، خط خوردن اسمم از لیست بازی‌های 2018 سخت بود اما به هیچ وجه اجازه ندادم که این امور مانع از تلاش و ادامه فعالیتم باشد.

,

, ,

 

,

وی اذعان کرد: حتی روزهایی بود که با گریه تمرین می‌کردم، اما همچنان به راهم ادامه می‌دادم، درواقع در اوج ناامیدی امیدوار بودم و انگیزه و هدف راز این امید بود.

,

داشتن انگیزه، هدف و ایمان مانع شکست انسان خواهد شد

,

خدابنده لو تاکید کرد: من سیرِ حرکتی‌ را برای خودم درنظر می‌گیرم که حتما باید به آن برسم و هر روز تمرین و تلاش می‌کنم، در ورزش گاهی کمی و کاستی و شدن‌ها و نشدن‌‌ها وجود دارد و در تمام شرایط داشتن انگیزه، هدف و ایمان به خود مانع شکست خواهد شد.

,

وی در پاسخ به این پرسش که "اگر فاطمه خدابنده لو نبودی دوست داشتی چه کسی باشی" گفت: باز هم دوست داشتم خودم باشم، چراکه به خودم و خدا ایمان داشته و خودم را دوست دارم.

,

این بانوی ورزشکار قزوینی عنوان کرد: بانوان با هدف‌گذاری و تلاش در راستای علایق خود در عرصه ورزش به طور قطع به موفقیت می‌رسند و نه تنها در حوزه بانوان بلکه در حوزه آقایان نیز دارای تاثیر مثبت خواهند بود و می‌توانند پشتوانه‌ای برای همسر و خانواده باشند.

,

, ,

 

,

وی درباره اوقات فراغت خود ابراز کرد: در اوقات فراغت فعالیت هنری در حوزه صنایع دستی و معرق انجام می‌دهم و این کار را دوست دارم.

,

خدابنده لو در پایان با اشاره به شیوع کرونا گفت: از تمام کادر درمان، پزشکان و پرستاران که شبانه روز سخت در حال تلاش هستند تشکر می‌کنم و از مردم درخواست دارم در خانه بمانند تا بتوانیم با کمک هم کرونا را شکست دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه