اخبار داغ

به همت خیرین صورت گرفت؛

اهدای لباس‌های حفاظتی به کادر درمان بیمارستان یاسوج+تصاویر

اهدای لباس‌های حفاظتی به کادر درمان بیمارستان یاسوج+تصاویر
از سوی خیرین دندانپزشکی شهرستان بویراحمد تعداد100 دست لباس حفاظتی به بیمارستان شهید بهشتی اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس عنایت برگریزان مدیر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی گفت: از سوی خیرین دندانپزشکی شهرستان بویراحمد تعداد100 دست لباس حفاظتی  به بیمارستان شهید بهشتی  اهدا شده که این وسایل و لوازم حفاظتی برای استفاده پزشکان، کادر درمانی و نیروهای خدماتی بیمارستان برای حفظ سلامتی و افزایش اطمینان از کاهش احتمال ابتلا به بیماری کووید۱۹ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

برگ‌ریزان با بیان اینکه این اقلام اهدایی شامل پک کامل، لباس حفاظتی است که صبح امروز توسط  خانم دکتر پناهی به بیمارستان شهید بهشتی اهدا گردید.

,

وی با بیان اینکه  توجه به سلامت کادر درمانی بیمارستان ها که با از خود گذشتگی در حفاظت از جان مردم خدمت می کنند یکی از مباحث قابل اهمیت است و امروز خانم پناهی با اهدا لباس حفاظتی به بیمارستان های شهرستان بویراحمد  در راستای مبارز با بیماری منحوس کرونا و سلامتی کادر درمانی ادای دین نمود که جا دارد به نمایندگی از مدیریت بیمارستان پزشکان، پرستاران، نیروهای خدماتی، حراستی،  و پشتیبانی تشکر قدردانی کنیم.

,

وی افزود: امیدوارم که اینگونه حمایتهای از بیمارستانها و کادر درمانی ادامه داشته باشد تا فرزندان شما در خط مقدم درمان در مبارزه با بیماری منحوس کرونا فعال تر از گذشته ارائه خدمت کند.
وی در پایان گفت شعار کادر درمان بیمارستان شهیدبهشتی سرعت، دقت، کیفیت، خدمات به همه بیماران است و تا شکست این بیماری در کنار مردم قدر شناسمان خواهیم بود.

,
,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه