اخبار داغ

مدیرکل جدید هنرهای نمایشی به مهر خبر داد؛

تسویه مطالبات تئاتری‌ها تا اردیبهشت/آغاز فرآیند انتخاب «دبیر فجر»

تسویه مطالبات تئاتری‌ها تا اردیبهشت/آغاز فرآیند انتخاب «دبیر فجر»
مدیرکل جدید هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین گفتگوی خود بعد از برگزاری جلسه معارفه اعلام کرد که بخش اعظمی از مطالبات تئاتری‌ها تا اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قادر آشنا مدیرکل جدید هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از برگزاری جلسه معارفه رسمی خود، درباره وضعیت پرداخت مطالبات هنرمندان تئاتر در سال ۹۸ گفت: تلاش بر این است که بخش عمده مطالبات هنرمندان تئاتر در سال ۹۸ در ایام باقیمانده فروردین و نهایتاً تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری پرداخت شود.

, به گزارش , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ؛,

وی تأکید کرد: هم وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم معاون هنری ایشان قول مساعد داده‌اند تا به زودی عمده مطالبات هنرمندان تئاتر پرداخت شود.

,

آشنا در ادامه درباره حمایت‌های مالی اداره کل هنرهای نمایشی از گروه‌ها و تماشاخانه‌های تئاتری که به دلیل تعطیلی‌های پیش آمده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند، توضیح داد: دولت روی شغل‌هایی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند متمرکز شده و بودجه‌ای را برای آن در نظر گرفته است. به تبع در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت هنری و اداره کل هنرهای نمایشی هم برنامه‌ریزی لازم در دست انجام است تا بخشی از این بودجه برای بخش‌های مختلف هنر، از جمله در تئاتر برای حمایت از گروه‌ها و تماشاخانه تئاتری متضرر شده، اختصاص پیدا کند.

, کرونا, کرونا,

مدیرکل جدید هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود درباره برنامه‌ریزی برای انتخاب و معرفی دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعتبار تئاتر ایران است که در سطح جهانی شناخته شده است. قطعاً یکی از موضوعات مهمی که به آن پرداخته می‌شود، انتخاب و معرفی دبیر دوره جدید جشنواره است که این روند را با دقت آغاز کرده و جلو می‌بریم.

, مدیرکل جدید هنرهای نمایشی در پایان سخنان خود درباره برنامه‌ریزی برای انتخاب و معرفی دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعتبار تئاتر ایران است که در سطح جهانی شناخته شده است. قطعاً یکی از موضوعات مهمی که به آن پرداخته می‌شود، انتخاب و معرفی دبیر دوره جدید جشنواره است که این روند را با دقت آغاز کرده و جلو می‌بریم.,

منبع:مهر

, منبع:مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه