اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خبرداد؛

دوخت ۱۸ هزار ماسک در ۹ کارگاه بسیج سازندگی فراهان

دوخت ۱۸ هزار ماسک در ۹ کارگاه بسیج سازندگی فراهان
رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: با مشارکت گروه های جهادی بسیج و کمک خیرین فراهانی بیش از ۱۸ هزار ماسک تا امروز توسط ۹ کارگاه بسیج در سطح شهرستان تولید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین رضایی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب؛ گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های دفاعی، مردم‌یاری و سازندگی کشور خوش درخشیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب؛,

وی افزود: از همان روزهای اول شیوع کرونا، گرو ها های جهادی همراه با مدافعان سلامت برای پیشگیری از ویروس کرونا وارد میدان شدند.

,

رضایی اظهار کرد: با مشارکت گروه های جهادی بسیج سازندگی و کمک دکتر واشقانی از خیرین شهرستان فراهان بیش از ۱۸ هزار ماسک تا امروز توسط ۹ کارگاه بسیج در سطح شهرستان با نظارت شبکه بهداشت و درمان تولید شده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسج فراهان ادامه داد: همچنین۵۰۰۰ عدد ماسک با محوریت فنی و حرفه ای شهرستان با مشارکت جهادگران بسیجی تولید شد.

,

وی گفت: ماسک های تولیدی به مرور و در اسرع وقت به طور رایگان پس از سیر مراحل بسته بندی و استریل درب منازل با اولویت نقاط بحرانی توسط جهادگران سلامت در سطح شهرستان فراهان در حال توزیع است.

,

رضایی بیان کرد: پارچه برای دوخت ۵۰۰ هزار عدد ماسک جهت توزیع رایگان به سپاه فراهان اهداء و واگذار شد، همگی باید تلاش و مجاهدت کنیم تا شاهد پخش خبر ریشه کنی این ویروس باشیم و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ «می توان این بلا را به نعمت تبدیل کرد».

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسج فراهان خاطر نشان کرد: افتخار می‌کنیم که در کنار مردم باشیم و بدون شک لحظه‌ای مردم را فراموش نخواهیم کرد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه