اخبار داغ

فرمانده قرارگاه نجف اشرف:

سپاه و بسیج با تمام توان برای مقابله با کرونا در میدان است

سپاه و بسیج با تمام توان برای مقابله با کرونا در میدان است
سردار محمدنظر عظیمی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی و بسیجیان دلاور از ابتدا در عرصه مقابله با ویروس کرونا با تمام توان حضور پیدا کردند، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری سپاه و بسیج در سراسر کشور بصورت محلی، منطقه ای و خودجوش اقدامات خود را شروع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ صبح امروز، سردار محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در عملیات بیولوژیک شهر همدان، با اهدا سلام و درود بر شهدای این شهر علی الخصوص سردار شهید سلگی اظهار کرد: پاسداران و بسیجیان دیروز در صحنه های مختلف در مقابله با استکبار جهانی برای دفاع از دین خدا و امروز در همه صحنه هایی که نیاز باشد در خدمت ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: از افرادی که در مقابله با این پدیده و بیماری فراگیر از ابتدا در صحنه حضور داشتند، خطرات را پذیرفتند و مخلصانه به میدان آمدند تشکر می کنم.

,

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی، پزشکان، پیراپزشکان و بسیجیان دلاور از ابتدا در این عرصه با تمام توان حضور پیدا کردند، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری رزمندگان سپاه در سراسر کشور و بسیجیان بصورت محلی و منطقه ای و خودجووش اقدامات خود را شروع کردند.

,

عظیمی خاطر نشان کرد: بعد از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر دفاع  بیولوژیک، اجرای این رزمایش توسط سپاه و یگان های مردم پایه و بسیجیان دلاور شروع شد.

,

وی ادامه داد: در غرب کشور از ۵ فروردین در دو شهرستان از استان کرمانشاه اجرای رزمایش شروع شد و تا امروز تعدادی از شهرهای آلوده در ایلام، کرمانشاه ضد عفونی شدند و امروز هم در همدان این عملیات انجام می شود.

,

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ملت قهرمان ایران به رغم جنگ روانی و تبلیغات ناجوانمردانه یکپارچه و با همه توان در کنار هم حضور داشتند، گفت: سپاه، ارتش و همه دستگاه ها نیز با تمام توان حضور داشتند و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت عزیز ایران افزوده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه