اخبار داغ

بازی ویژه تلفن همراه «تک تیرانداز؛ عملیات انتقام»+لینک دانلود

بازی ویژه تلفن همراه «تک تیرانداز؛ عملیات انتقام»+لینک دانلود
بازی ایرانی تک‌تیرانداز؛ عملیات انتقام، از آن دست بازی‌های موبایلی است که توسط مرکز متنای سازمان فضای مجازی تهیه و منتشر شده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازی ایرانی تک‌تیرانداز؛ عملیات انتقام، از آن دست بازی‌های موبایلی است که توسط مرکز متنای سازمان فضای مجازی تهیه و منتشر شده است. بازی‌های تیراندازی اول شخص جزو پرطرفدارترین سرگرمی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی هستند و زیرمجموعه‌های خاص آن، مانند تک‌تیراندازی، شیفتگان خاص خود را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازی ویژه تلفن همراه “تک تیرانداز ؛ عملیات انتقام” بازیکن را در نقش یک تک‌تیرانداز ارتش ایران برای مبارزه با داعش قرار می‌دهد.

,

تک تیرانداز: عملیات انتقام، یک بازی با کیفیت ایرانی روی گوشی‌های هوشمند است که تجربه‌ی نسبتا خوبی را از یک بازی اکشن با حال و هوای وطنی به کاربر ارائه می‌دهد. گرافیک چشم‌نواز و واقع‌گرایانه در کنار طراحی مراحل نسبتا مناسب و صداگذاری متناسب با محیط، این بازی را می‌تواند جزو بهترین‌های چند سال اخیر صنعت گیم ایران قرار دهد.

این بازی با 50 مرحله در نقاط مختلف خاورمیانه و با تجربه منحصربه فرد تیراندازی با 6 اسلحه واقعی نیروهای ایرانی را می‌توانید در لینک https://cafebazaar.ir/app/ir.nwg.sniperRevOp دانلود کنید.

,
,
, https://cafebazaar.ir/app/ir.nwg.sniperRevOp,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه