اخبار داغ

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان:

مهارت افزائی رمز جهش تولید

مهارت افزائی رمز جهش تولید
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان گفت:مرکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای جهش تولید آماده ایجاد و ارتقا مهارت های مورد نیاز در جوانان، کارجویان و متقاضیان مهارت آموزی وبالاخص تولید کنندگان عزیز می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان گفت:مرکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای جهش تولید آماده ایجاد و ارتقا مهارت های مورد نیاز در جوانان، کارجویان و متقاضیان مهارت آموزی وبالاخص تولید کنندگان عزیز می باشد.

محمد جواد کاشفی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای همه ی مردم شریف شهرستان، مهارت افزائی را رمز جهش تولید خواند.

کاشفی افزود: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام سال جهش تولید، در راستای دستیابی به این هدف بزرگ مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان آمادگی کامل در راستای ارائه ی آموزش های مهارتی و مهارت افزائی در جوانان، کار جویان، متقاضیان مهارت آموزی و بالاخص تولید کنندگان عزیز را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,
,
,
,
,


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان گفت: با حمایت های مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان و فرماندار ساعی و پرتلاش شهرستان با ارتقا وضعیت کارگاه ها، در سال جدید با تنوع بخشی به حرفه های آموزشی قطعأ در مهارت افزائی، اشتغال زائی و جهش تولید اثر بخش تر خواهیم بود.

,
,


این مقام مسئول افزود:در این راستا با توجه به شیوع ویروس کرونا در حال حاضر با ارائه‌ی آموزش های مهارتی بصورت مجازی خدمات آموزشی خود را ارائه می دهیم و امیدواریم با توکل بر خدا با شکست کرونا با همتی مضاعف در مسیر خطیر مهارت آموزی گام برداریم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه