اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد؛

ترمیم 564 متر مربع از علائم ایمنی راه های مواصلاتی سیستان و بلوچستان/تخریب تابلوهای جاده ای حادثه آفرین است

ترمیم 564 متر مربع از علائم ایمنی راه های مواصلاتی سیستان و بلوچستان/تخریب تابلوهای جاده ای حادثه آفرین است
ایوب کرد از ترمیم افزون بر 564 متر مربع از علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی راه های ارتباطی این استان از 25 اسفند 98 تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون، راه های ارتباطی را سرمایه ملی دانست و گفت: این اداره کل به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین افزایش ضریب ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی، نصب، جانمایی و نگهداری علائم ایمنی را همه ساله در اولویت کاری خود قرار می دهد.

وی افزود: در این راستا گشت های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با انجام بازدید ها و نظارت های مستمر در راه های ارتباطی استان به ویژه جاده های اصلی اقدام به نصب و ترمیم علائم ایمنی می نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان لکه و درزگیری  3 هزار و 916 متر مربع از محورهای مواصلاتی، بازگشایی و پاکسازی46 محور از بقایای سوانح رانندگی جاده‌ ای و ترمیم 595 متر گاردریل را از دیگر اقدامات راهداران در این مدت برشمرد.

وی افزود: همچنین نیروهای راهداری در مدت ایام نوروز اقدام به شستشو و پاکسازی تعداد 4 هزار و 886 مورد از علائم و حفاظ های جاده ای، جمع آوری و پاکسازی 397 لاشه حیوانات از سطح محورها و 81 مورد آبرسانی به نمازخانه های بین راهی کرده اند.

کرد 819 مورد بازدید از راه های حوزه استحفاظی و 146 مورد بازدید راهدارخانه ها، انجام 3 مرحله بازدید از کلیه مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و همچنین 122 مورد امدادرسانی به کاربران جاده را از دیگر اقدامات راهداران سیستان و بلوچستان در نوروز امسال عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه