اخبار داغ

کاظمی در گفتگو با دانا عنوان کرد:

موافقت مجلس با طرح سه فوریتی مقابله با کرونا در صورت تامین منابع مالی

موافقت مجلس با طرح سه فوریتی مقابله با کرونا در صورت تامین منابع مالی
عضو فراکسیون حقوق شهروندی مجلس گفت: اگر برای حمایت از کسبه آسیب دیده از کرونا تا آخر فروردین ماه منابع مالی لازم تامین شود به احتمال زیاد طرح قرنطینه کامل کل کشور در مجلس رای خواهد آورد.
[

محمد کاظمی، عضو فراکسیون حقوق شهروندی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به طرح سه فوریتی فراکسیون مطبوعش درباره قرنطینه کامل کشور برای مقابله با کرونا گفت: این طرح اوایل شیوع کرونا در کشور تهیه و به امضا اعضای فراکسیون رسید.

,
وی با اشاره به اینکه در آن زمان تشخیص ما این بود که با قرنطینه کامل می شود جلوی شیوع ویروس را گرفت افزود: در حال حاضر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تصمیمات نهایی درباره کووید 19 را در کشور می گیرد.
,
 
,
نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به افزایش حجم تردد ها در شهر تصریح کرد: افزایش میزان رفت و آمد مردم از روز گذشته احساس خوفی را در ما به وجود آورده است، از دیروز افزایش میزان تردد مردم در تهران و حجم ترافیک خیابان ها ما را نگران کرده است.
,
 
,
کاظمی گفت: اگر مردم رعایت نکرده و به جای ماندن در خانه به خیابان ها بیاییند این بیماری شیوع پیدا خواهد کرد ما از دیروز دچار نگرانی شدیم.
,
 
,
عضو فراکسیون حقوق شهروندی مجلس تصریح کرد: امیدواریم وزیر بهداشت آخرین آمار ابتلایان به ویروس کرونا را گزارش دهند شاید ما هم در تصمیم خود تجدید نظر کردیم اما در حال حاضر معتقدیم باید طرح ایجاد محدودیت های بیشتر در کشور مطرح شود.
,
 
,
وی درباره دستور رئیس جمهور بر آغاز فعالیت های اقتصادی از 20 فروردین گفت: ما نسبت به این تصمیم رئیس جمهور حرف داریم، معتقدیم با این تصمیم نمی توانیم بیماری را کنترل کنیم.
,
 
,
کاظمی تاکید کرد: مقامات و کارشناس و متصدیان در وزارت بهداشت نیز نظرشان بر ماندن در خانه و عدم حضور مردم در محل کار و خیابان ها است .
,
 
,
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در پاسخ به اینکه آیا با تصمیم رئیس جمهور عملا طرح سه فوریتی قرنطینه کشور عقیم خواهد ماند گفت: مشکل عمده کشور نبود منابع مورد نیاز برای حمایت از کسبه روزمرد و دست فروشان است که در زمان شیوع کرونا دچار آسیب شدند، اگر بتوانیم تا آخر فروردین ماه این منابع را تامین کرده و اختصاص دهیم به احتمال زیاد طرح ما رای خواهد آورد.
,
 
,
به گزارش دانا رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس روز گذشته از ارائه طرح سه فوریتی قرنطینه کامل کشور برای مقابله با کرونا به هیئت رئیس مجلس خبر داده بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه