اخبار داغ

سردار سلیمانی :

نقش آفرینی دانشجویان بسیجی بر اساس مسئله محوری است/ اولین شرط استقلال نسبی، استقلال در برنامه ریزی می‌باشد

نقش آفرینی دانشجویان بسیجی بر اساس مسئله محوری است/  اولین شرط استقلال نسبی، استقلال در برنامه ریزی می‌باشد
سردار سلیمانی با حضور در جمع هیئت رئیسه و معاونت‌های ماموریتی سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج یعنی به کارگیری نیروهای مردمی لذا ساختارها و امکانات شما باید به گونه‌ای باشد که این امر محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی و گفتگوی صمیمانه با اعضای آن معاونت از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه عملیات جهادی مطلع شد پس از آن نیز از کارگاه تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده که در ستاد سازمان (لانه جاسوسی سابق آمریکا) راه اندازی شده است بازدید به عمل آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ادامه با حضور در جمع هیئت رئیسه و معاونت‌های ماموریتی سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج یعنی به کارگیری نیروهای مردمی لذا ساختارها و امکانات شما باید به گونه‌ای باشد که این امر محقق شود.
,
 
,
وی با اشاره به طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی گفت: رویکردهای جدید شما مورد پذیرش است و کاملاً صحیح بیان شده است. این نوع سازماندهی‌ها باید مطابق با دو هدف اصلی شما یعنی کادر سازی و نقش آفرینی انجام شود و فراگیری آن در سطح استان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات رهبری گفت: نقش آفرینی دانشجویان بسیجی بر اساس مسئله محوری است و استقبال و تایید رهبری در این اواخر یک تاکید هم داشت آن استمرار این حرکت است.
,
 
,
وی با توجه به فعالیت‌های جدید سازمان بسیج دانشجویی در حوزه‌های حکمرانی جدید و رشد فناوری و سرعت گسترش و عمق نفوذ آن تاکید کرد: باید از این ظرفیت‌ها در برنامه ریزی‌ها بهره برد، دوره دیوان سالاری دیجیتال شروع شده است لذا حکومت‌ها باید از این فضاها استفاده کنند و گرنه عقب می‌مانند و غیر از اینها بهره می‌برند.
,
 
,
وی در خصوص استقلال نسبی سازمان بسیج دانشجویی نیز گفت: اولین شرط استقلال نسبی، استقلال در برنامه ریزی می‌باشد و سازمان بسیج دانشجویی زیر ساخت این شرایط را دارد و این قضیه دور از دسترس نیست و ضروری است اجرا گردد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه