اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

افزایش سرعت ۴برابری تولید ماسک به همت سازمان بسیج علمی کرمان

افزایش سرعت ۴برابری تولید ماسک به همت سازمان بسیج علمی کرمان
حسین معروفی گفت: با تولید اولین دستگاه مکانیزه ماسک توسط نیروهای بسیجی سازمان علمی پژهشی و فناوری بسیج استان کرمان سرعت تولید ماسک در این استان ۴ برابر شده است، این دستگاه ساعتی ۱۲۰۰ ماسک را برش و اتو می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در افتتاح اولین کارگاه مکانیزه تولید ماسک در استان کرمان گفت: یکی از موضوعاتی که در جهت پیشگیری از کرونا در کشور احساس می شد تولید ماسک بود از طرفی نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری ” جهش تولید ” است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

معروفی بیان کرد: جهش تولید شعار نیست بلکه باید آن را به عمل تبدیل کنیم و از آنجایی که اکنون مهم ترین موضوع پیشگیری از ویروس کرونا است بنابراین از ۱۶ اسفند تا کنون ۱۱۰ کارگاه تولید ماسک در سراسر استان توسط سپاه ثارالله فعال شده است.

,

وی با بیان این که همه شهرستان ها برای تولید ماسک  فعال و اعضای این کارگاه ها خواهران فعال بسیجی و انقلابی هستند، اظهار کرد: بخشی از چرخ های در کارگاه ها متعلق به بسیج سازندگی و بخشی دیگر متعلق به نیروهای انقلابی و بسیجی است و بسیج سازندگی استان نیز پشتیبان کننده این نیروها برای تولید ماسک است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: تعداد تولید ماسک در ۱۱۰ کارگاه استان، نزدیک به ۵۵ هزار ماسک روزانه است که با هماهنگی اداره صمت و دانشگاه علوم پزشکی و توزیع آن نیز با هماهنگی این نهاد ها و رعایت نکات بهداشتی صورت می گیرد ضمن این که بنا به درخواست مجموعه علوم پزشکی یک کارگاه تولید لباس بیمارستانی در شهر کرمان نیز راه اندازی شده است.

,

معروفی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که کار تولید را کند می کرد چین خوردن ماسک ها بود از این رو افتخار بسیار خوبی سازمان علمی پژهشی و فناوری بسیج استان رقم زده است که با جمعی از جوانان بسیجی نخبه با ایده ای جدید و بدون این که از کسی کمک گیرند بلکه با مجاهدت برای سرعت در تولید ماسک قدم گذاشته اند.

,

وی بیان کرد: نیروهای بسیج سازمان علمی پژهشی و فناوری بسیج استان توانسته اند دستگاهی را ایجاد کنند که به طور منظم ماسک ها را چین داده، اتو و بسته بندی می کند و به کارگاه ها جهت تعبیه سیم و دوخت کش فرستاده می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: با تولید اولین دستگاه مکانیزه ماسک توسط  نیروهای بسیجی سازمان علمی پژهشی و فناوری بسیج استان کرمان سرعت تولید ماسک ۴ برابر شده است این دستگاه ساعتی ۱۲۰۰ ماسک را برش و اتو می زند.

,

معروفی افزود: آمادگی این را  داریم که با کمک دلسوزان نظام تولید این دستگاه را افزایش دهیم تا از این طرق سرعت و تعداد تولید ماسک در استان بیشتر شود و خدمت بیشتر و بهتری برای مردم در سراسر استان ارائه دهیم.

,

وی اظهار کرد: آنچه که در استان هم اکنون حائز اهمیت است تولید مواد ضدعفونی است از این رو با هماهنگی قرارگاه زیستی سپاه استان با قرارگاه مرکزی استان انجام داده است، مرکزی برای تولید مواد ضدعفونی توسط سپاه استان در نظر گرفته شده است که مواد ضدعفونی در حال تولید است، همچنین این مواد ضدعفونی توسط بسیج دانشجویی در حاشیه های شهر، ناحیه امیرالمومنین و ناحیه حضرت رسول (ص) و نیروهای جهادی شهر در مرکزیت شهر و ادارات توزیع می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: در کنار مسئولین اجرایی استان و سفیران سلامت در واقع همان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان ها، پزشکان و پرستاران که مجاهدین این راهند، هستیم تا به فضل الهی از این شرایط عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه