اخبار داغ

با واردات بی رویه، تولیدکننده داخلی را زمین نزنیم

جوانان، موتور محرکه تحقق «جهش تولید» هستند

جوانان، موتور محرکه تحقق «جهش تولید» هستند
قطعاً حضور فعال جوانان در عرصه تولید در کشور تحقق شعار سال را سرعت بخشیده و باید گفت که جوانان می‌توانند موتور محرکه جهش تولید باشند، پس باید به آن‌ها اعتماد و زمینه فعالیت برای آنان را فراهم کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ روز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) در تقویم کشور ما به نام روز جوان نام‌گذاری شده است و این روز بهترین فرصت برای یادآوری نقش جوانان در پیشرفت و توسعه کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

طبق روال همه‌ساله مقام معظم رهبری برای سال 99 نیز یک نام انتخاب کرد تا مسیر حرکت کشور مشخص شود و امسال به نام "جهش تولید" نام‌گذاری شد.

,

روز جوان فرصتی مناسب برای بیان نقش جوانان در مسیر "جهش تولید" در کشور است، در این مسئله که جوانان موتور محرکه هر کشوری هستند، شکی نیست و از افراد تأثیرگذار برای تحقق شعار سال همین جوانان هستند.

,

مجید قاسمی یکی از تولیدکنندگان جوان ملایری است که در بخش تولید لباس‌های ورزشی فعالیت دارد و در گفتگو با عصر همدان، درباره نقش جوانان در تحقق شعار سال بیان کرد: باید به جوانان اعتماد شود چراکه این اعتماد ثمرات فراوانی به همراه دارد.

,

وی افزود: جوانان می‌توانند باعث پیشرفت کشور باشند و حضور جوانان در بخش تولید و بها دادن به آن‌ها قطعاً جهش تولید را تحقق می بخشد.

,

قاسمی به وظیفه خود جوانان نیز اشاره کرد و تصریح کرد: جوانی هم که در این مسیر مسئولیت دارد باید پشتکار و توکل به خدا داشته باشد، چرا که  کار تولید همواره سختی‌هایی به همراه دارد و از ویژگی‌های یک جوان تولیدکننده باید خستگی ناپذیر باشد چرا که این جزء نیروی جوانی او است.

,

این تولید کننده ملایری تاکید کرد: جوانان باید همیشه پیگیر کارها باشند، شاید مشکلاتی در سر راهشان باشد اما این مشکلات موقتی است بنابراین یک جوان تولیدکننده باید تمام تلاشش بکند تا از بحران اقتصادی که برای خودش و کشورش پیش‌آمده با نتیجه مطلوبی بیرون آید.

,

وی با بیان اینکه در تولیدات باید به سمت کیفیت بیشتر برویم، عنوان کرد: تولید محصولاتی باکیفیت باعث بیشتر شدن مشتری و افزایش تولید می‌شود چراکه کیفیت بهترین تبلیغ برای هر کالایی است.

,

, ,

برای هر کالایی در کشور باید نیازسنجی شود

, برای هر کالایی در کشور باید نیازسنجی شود, برای هر کالایی در کشور باید نیازسنجی شود,

وی وارد نشدن محصولاتی که در کشور تولید می‌شوند را یکی دیگر از راه‌های تحقق شعار جهش تولید دانست و  اظهار کرد: باید برای هر کالایی در کشور نیازسنجی و در نهایت اگر تولید به‌اندازه کشور نبود، واردات انجام شود.

,

قاسمی افزود: برفرض مثال کشورمان 10 هزار دست لباس نیاز دارد باید بدانیم از این میزان چقدر تولید داخل است و چه میزان باید وارد شود نه اینکه با واردات بی‌رویه سبب از زمین خوردن تولیدکننده داخلی شویم.

,

این تولیدکننده ملایری حمایت نهادهای دولتی برای کاهش هزینه تولید را یکی دیگر از راه‌های تحقق "جهش تولید" عنوان کرد و گفت: اگر دولت در بخش واردات مواد اولیه، گمرک، دارایی، مالیات، ارزش‌افزوده به تولیدکننده کمک کند، هزینه‌های تولید کاهش می یابد و قطعاً تولید داخلی با نمونه‌های خارجی هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت بهتر می‌شود.

,

قاسمی با اشاره به اینکه  هدف تولیدکنندگان ما باید صادرات باشد، اظهار کرد: تکیه بر این امر نیز تولید را ارتقا می‌دهد و بستر لازم برای صادرات محصولات تولیدی کشور را فراهم می کند.

,

جوانان بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور هستند

, جوانان بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور هستند, جوانان بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور هستند,

دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان شهرستان ملایر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به نقش جوانان در تحقق جهش تولید در کشور بیان کرد: سرمایه انسانی بزرگ‌ترین دارایی هر بنگاه اقتصادی و کشوری به‌حساب می‌آید.

,

علی کمالی گفت: توجه ویژه و به‌کارگیری صحیح و مؤثر این سرمایه علی‌الخصوص نسل جوان می‌تواند موتور محرک هر جامعه و رمز موفقیت و پیروزی باشد.

,

وی بابیان اینکه جوانان این مرز و بوم با ویژگی‌های منحصر به‌ فردی همچون تقوا، علم و تخصص، امید به آینده، خلاقیت، تلاش مضاعف، انگیزه بالا، عدالت‌خواهی و حق‌طلبی می‌توانند موانع را از پیش روی خود بردارند، بیان کرد: ما تجربه واگذاری کارها را در ابتدای انقلاب به جوانان داریم که آنان سربلند بیرون آمده‌اند.

,

دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان شهرستان ملایر افزود: تجربه اعتماد به جوانان در واگذاری مسئولیت‌ها و فرماندهی تیپ‌ها و لشگرها در هشت سال دفاع مقدس به‌خوبی ثابت کرد که ورود جوانان به عرصه‌های مختلف باعث تحقق اهداف و دستیابی به موفقیت خواهد بود.

,

وی تأکید کرد: با اهتمام دولت، تدوین برنامه‌ای منسجم، عمل به قانون، مدیریت صحیح، به‌کارگیری و اعتماد به جوانان تحقق جهش تولید، رونق و پیشرفت اقتصادی امکان‌پذیر خواهد بود.

,

به گزارش عصر همدان؛ همان‌ طور  که بیان شد جوانان نقشی اصلی را در پیشرفت هر کشوری دارند و اعتماد به جوانان سبب پیشرفت کشور خواهد شد.

,

قطعاً حضور فعال جوانان در عرصه تولید در کشور تحقق شعار سال را سرعت بخشیده و باید گفت که جوانان می‌توانند موتور محرکه جهش تولید باشند، پس باید به آن‌ها اعتماد و زمینه فعالیت برای آنان را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه