اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خبر داد؛

توزیع ۳۰ هزار ماسک در سیستان و بلوچستان/ طرح دست های مهربانی به کار خود پایان داد

توزیع ۳۰ هزار ماسک در سیستان و بلوچستان/ طرح دست های مهربانی به کار خود پایان داد
حجت الاسلام محسن مومنی مقدم گفت: ۳۰ هزار ماسک در قالب طرح دست های مهربانی همزمان با عید نوروز در سیستان و بلوچستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مومنی مقدم، مدیرکل  اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با توجه به عدم برگزاری طرح آرامش بهاری ویژه نوروز در بقاع متبرکه استان به علت شیوع ویروس کرونا، طرح دست های مهربانی از ۲۷ اسفند ۹۸ در سه شهرستان آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به برگزاری این طرح تا روز گذشته ادامه داد: در قالب اجرای طرح دست های مهربانی، ۲۰۰ بسته معیشتی حمایتی بین ۲۰۰ خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت ایرانشهر، زابل و زاهدان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: همچنین ۳۰ هزار ماسک و چهار هزار لیتر مواد ضدعفونی خریداری و توسط هیات امنای مساجد بین مردم محلات توزیع شد.

مومنی مقدم با اشاره به توزیع ۲۰ بسته بهداشتی شامل دارو، ماسک و دستکش در حاشیه شهر زاهدان بیان کرد: مجموع بسته های بهداشتی و حمایتی از محل درآمدهای موقوفات مرتبط و مشارکت های خیران خریداری و به مردم سه شهرستان زاهدان، زابل و ایرانشهر اهدا شده است.

وی با بیان این که فقط چهار موقوفه درمانی در استان وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به این که خدمات وقف شامل عموم مردم می شود انتظار می رود مردم سیستان و بلوچستان در بخش وقف درمانی همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه