اخبار داغ

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد؛

همراهی خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان برای شکست کرونا

همراهی خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان برای شکست کرونا
احمد بامری گفت: خیرین سلامت سیستان و بلوچستان، از زمان شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون 3 میلیارد و 59 میلیون و 809 هزار ریال کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان داده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بامری، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مشارکت های مردمی با بیان این مطلب به خبرنگار عصرهامون گفت: خیرین سلامت از ماسک پارچه ای تا دستگاه پالس اکسیمتر انگشتی و مایکروفر و اسپیلت به بیمارستان ها اهداء کردند.

وی افزود: شیر پاکتی، بسته های بهداشتی شامل وایتکس و صابون، دستکش لاتکس، محلول های گندزدا، ملحفه یکبار مصرف، کلاه یکبار مصرف، از جمله دیگر اقلامی است که توسط خیرین اهداء شده است.

وی ادامه داد: برخی اقلام مانند ضد عفونی کننده سطوح نیز به میزان هزار لیتر تحویل دانشگاه های علوم پزشکی زابل و ایرانشهر شده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مشارکت های مردمی با اشاره به اینکه همراهی نیکوکاران با نظام سلامت گواه روشنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی این عزیزان است، تصریح کرد: تمام اقلام استاندارد اهداء شده،  به بیمارستان ها و مراکز درمانی محل بستری بیماران مبتلا، تحویل داده شده است.

بامری با اشاره به اینکه مبلغ 229 میلیون و 592 هزار ریال نیز به صورت نقدی به حساب هدایا و کمک های مردمی دانشگاه واریز شده است، تاکید کرد: بر اساس برآوردهای اولیه، تاکنون بیش از 80درصد از نیازهای بیمارستان ها و مراکز درمانی به تجهیزات و ملزومات پزشکی، از محل منابع داخلی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تامین شده است و امیدواریم با استمرار اقدامات خداپسندانه خیرین سلامت، بنیانی مستحکم بر نهادینه شدن مشارکت جمعی در امور بهداشت و درمان، گذارده شود.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه