اخبار داغ

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر؛

روزانه ۷۰ هزار ماسک در استان بوشهر تولید می‌شود/۱۳۴کارگاه تولید ماسک فعال است

روزانه ۷۰ هزار ماسک در استان بوشهر تولید می‌شود/۱۳۴کارگاه تولید ماسک فعال است
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و نیاز هموطنان به ماسک و دستکش، کارگاه‌هایی جهت تامین این نیاز مردم در سطح استان راه‌اندازی شده است که طبق آخرین آمار، با فعالیت ۱۳۴ کارگاه تولید ماسک، روزانه ۷۰ هزار ماسک و ۱۶ هزار دستکش تولید می‌شود که تا به امروز ۹۴۹هزار و ۵۶۷ عدد ماسک و دستکش توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری علم و فناوری استان بوشهر؛سردار علی رزمجو، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تشریح آخرین اقدامات سپاه استان در حوزه مقابله با کرونا  گفت: سپاه این استان با حضور مستمر در جلسات قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) اقدامات بسیاری تا به امروز در جهت اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از شیوع آن انجام داده است و  جهادگران و گروه‌های جهادی از روز نخست در خط مقدم مقابله بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی  این استان اظهار داشت:در سطح استان 254 گروه جهادی در حال فعالیت هستند که در بحث  ضدعفونی اماکن و معابر عمومی تاکنون 22هزار و 286مورد در سطح استان توسط این گروه‌های جهادی و سپاه‌های شهرستان‌ها انجام شده است.
,
 
,
رزمجو گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و نیاز هموطنان به ماسک و دستکش، کارگاه‌هایی جهت تامین این نیاز مردم در سطح استان راه‌اندازی شده است که طبق آخرین آمار، با فعالیت 134 کارگاه تولید ماسک، روزانه 70 هزار ماسک و 16 هزار دستکش تولید می‌شود که تا به امروز 949هزار و 567 عدد ماسک و دستکش توزیع شده است.
,
 
,
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اهمیت کنترل ورودی‌های استان افزود: از دیگر اقدامات مهم سپاه انجام پست‌های کنترلی در ورودی‌های استان است که 95 ایستگاه که بسیجیان در کنار دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و نیروی انتظامی قرار دارند که  کار غربالگری و کنترل جمعیتی که وارد استان می‌شوند را انجام می‌دهند.
,
 
,
وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال و خود جوش مردم و بویژه بسیجیان در مقابله با این ویروس اظهار داشت:  روزانه 4955بسیجی در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته که ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم که با وسایل شخصی پیشقدم در خدمت رسانی هستند و کار آنها همانند فعالیت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که زنان پشت سنگرها به پخت نان، دوخت لباس یا در میدان جنگ در بیمارستان‌ها کار امدادرسانی به زخمی‌ها را برعهده داشتند.
,
 
,
سردار رزمجو درباره فعالیت‌های قرارگاه مجازی استان گفت: تولید موشن گرافی آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا و بروشورهای بهداشتی، تولید کلیپ نمایشی در حمایت از مدافعان سلامت و بسیار کارهای ارزشمند دیگری در فضای مجازی انجام شده است که قابل تقدیر و ستایش است.
,
 
,
وی، همچنین از راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و افزود: این سامانه اطلاع رسانی مقابله با کرونا به منظور آگاهی بخشی بیشتر جامعه در خصوص نحوه برخورد با کروناویروس شروع به کار کرده است که روزانه بصورت انبوه پیامک‌هایی درباره آشنایی با ویروس کرونا، شناخت ساختار خانواده کرونا ویروس،خود مراقبتی در برابر ویروس کرونا، تغذیه در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و ... به مخاطبین ارسال می‌گردد.
,
 
,
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر درباره توزیع بسته‌های معیشتی به مردم گفت: سپاه استان بوشهر در بحث توزیع بسته معیشتی به خانواده‌هایی که  دچار آسیب اقتصادی و معیشتی شدند677هزار بسته اقلام غذایی شامل برنج، روغن، مرغ، گوشت، کنسروجات به ارزش بیش از 3 میلیارد تومان توزیع کرده است که2هزار بسته از این بسته‌های معیشتی توسط فرمانده کل سپاه پاسداران در اختیار سپاه استانی قرار گرفته شده است و مابقی توسط خیرین و موسسات قرارگاه خاتم و حوزه های مقاومت و نواحی تامین شده ست .
,
 
,
وی، درباره طرح ملی غربالگری کرونا توسط تیم‌های بسیجی خاطرنشان کرد:  تاکنون 978هزار و 611 نفر در استان بوشهر توسط بسیجیان غربالگری کرونا شده‌اند و بسیجیان ضمن آموزش غربالگری با تمام توان در اجرای این طرح با دست اندرکاران این طرح ملی همکاری می‌کنند.
,
 
,
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خطاب به مردم گفت: مهم‌ترین دستورالعمل برای مقابله با کروناویروس این است که در خانه‌ها و شهرهای خود بمانید و بهداشت فردی را رعایت کرده و از ارتباطات و حضور در تجمعات، بپرهیزید و تاکنون  شاهد همکاری خوب مردم فهیم این استان بوشهر بوده‌ایم و اگر وضع به همین منوال ادامه یابد، همانطوریکه در حال حاضر در پایین‌ترین استان در آمار ابتلا به این ویروس هستیم در آینده‌ای نزدیک شاهد بالاترین استان در شکست این ویروس خواهیم بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه