اخبار داغ

مسئول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در خلیل آباد:

300 سبد غذایی، بهداشتی و فرهنگی به نیازمندان در خلیل آباد اهدا شد

300 سبد غذایی، بهداشتی و فرهنگی به نیازمندان در خلیل آباد اهدا شد
حسین صدیقی ثانی گفت: به همت کانون خادمیاران آستان قدس رضوی و با همکاری خیرین شهرستان، 300 بسته مواد غذایی، بهداشتی و فرهنگی به ارزش 120 میلیون تومان بین نیازمندان خلیل آباد توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صدیقی، مسئول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که ویروس کرونا برای قشر ضعیف جامعه درست کرد، تصمیم گرفته شد با همکاری خیرین شهرستان و آستان قدس رضوی بسته‌های مواد غذایی، بهداشتی و فرهنگی بین این عزیزان توزیع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه 300 بسته شامل برنج، روغن، حبوبات و سایر اقلام خوراکی، بهداشتی و فرهنگی در شهرستان تهیه و توزیع شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این بسته‌های مواد غذایی یک میلیارد و دویست میلیون ریال بود که با همکاری خیرین شهرستان و آستان قدس رضوی آماده شد.

,

مسئول کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در خلیل آباد از برنامه ریزی خادمان رضوی در این شهرستان در طرح ضد عفونی معابر شهری و روستاها خبرداد و تصریح کرد:  بزودی هم 300 بسته دیگر در شهرستان توزیع می شود و خیرینی که تمایل به همکاری دارند می توانند به کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در شهرستان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه