اخبار داغ

یک منبع آگاه:

عین الاسد بازسازی می‌شود

عین الاسد بازسازی می‌شود
یک منبع در استان الانبار اعلام کرد، نیروهای آمریکایی اقدام به بازسازی، تعمیر و ساخت و ساز ساختمان متروکه و ویران شده در داخل پایگاه عین الاسد با هدف مستقر کردن نظامیان آمریکایی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از المعلومه، این منبع که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد، نیروهای آمریکایی اقدام به بازسازی و تعمیر ساختمانهای تخریب شده و متروکه در داخل پایگاه هوایی عین الاسد واقع در منطقه «البغدادی» در شهرستان «هیت» در غرب استان الانبار کردند.

به گفته این منبع، این امر همزمان با ورود نیروهای عقب‌نشینی کرده از استان‌های عراق به سمت ساختمان این پایگاه انجام شده است‌.
منبع مذکور همچنین اعلام کرد، عملیات بازسازی و تعمیر ساختمانهای تخریب شده و متروکه در داخل پایگاه عین الاسد به منظور اسکان دادن نیروهای آمریکایی انجام می‌شود که اخیراً از پایگاه‌های خود در عراق خارج شده‌اند.
این منبع اعلام کرد، به نظر می‌رسد نیروهای آمریکایی، طرحی را با هدف تاسیس ساختمانی جدید در داخل پایگاه القاعده برای اسکان دادن تمامی نیروهای خارج شده از پایگاه‌های خود در عراق، بر اساس طرح ساخت فوری و با نظارت شرکت‌های امنیتی متخصص در این زمینه آماده کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,


انتهای پیام/
 

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه