اخبار داغ

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

کشف مواد ضد عفونی کننده در مازندران به ارزش 15 میلیارد ریال

کشف مواد ضد عفونی کننده در مازندران به ارزش 15 میلیارد ریال
محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی عوامل خرید و فروش مواد ضد عفونی کننده در فضای مجازی و کشف مواد ضد عفونی کننده به ارزش 15 میلیارد ریال در شهرستان‌های نکا و قائم‌شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار سید محمود میرفیضی طی گفت‌وگویی از شناسایی عوامل خرید و فروش مواد ضد عفونی کنننده در فضای مجازی و کشف 15 میلیارد ریالی مواد ضد عفونی کننده در شهرستان‌های نکا و قائم‌شهر خبر داد.

وی افزود: در راستای مقابله با محتکران و خرید و فروش غیر مجاز مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی موفق شدند، یکی از عوامل خرید و فروش مواد ضد عفونی کننده در فضای مجازی  شهرستان نکا را شناسایی کند.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران پلیس فتا با هماهنگی قضائی و عزیمت به آن شهرستان  موفق شدند، کارگاه تولید غیرمجاز مواد ضدعفونی کننده و شوینده را شناسایی کنند.

میرفیضی عنوان کرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت در بازرسی از این کارگاه موفق شدند، بیش از 5 هزار عدد مواد ضد عفونی کننده را به همراه 12 هزار عدد بطری مواد شوینده کشف کنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی عامل خرید و فروش مواد ضد عفونی کننده در فضای مجازی در شهرستان قائم‌شهر، گفت: در همین راستا ماموران پلیس فتای این فرماندهی با شناسایی متهم که در سایت شیپور اقدام به درج آگهی کرده بود، موفق شدند، کارگاه تولید غیرمجاز مواد ضد عفونی کننده و شوینده را در یکی از روستاهای حومه این شهرستان کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اضافه کرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت در بازرسی از این کارگاه تولیدی موفق شدند، بیش از 3 هزار و 300 لیتر مواد ضد عفونی کننده و شوینده غیر مجاز را کشف کنند.

میرفیضی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی این مقدار مواد مکشوفه 15 میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگی به عمل آمده تحویل نماینده اداره بهداشت و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران متذکر شد: پلیس همواره در کنار دیگر سازمان‌ها و نهادها همکاری تنگاتنگی با وزارت بهداشت و درمان در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه