اخبار داغ

مشکلات کشور به دست جوانان و بانوان حل می شود

مشکلات کشور به دست جوانان و بانوان  حل می شود
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: خدمت رسانی به ملت در مواجهه با ویروس کرونا نوعی جهاد است و به طور قطع رحمت الهی شامل این جهادگران می شود که مشکلات کشور به دست جوانان و بانوان رفع می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، سردار علی رزم جو در بازدید از کارگاههای تولید ماسک شهرستان دیر با بیان اینکه مشکلات کشور به دست جوانان و بانوان حل می شود، اظهار داشت: اگر این داوطلبی‌ها و علاقه‌ها و پای کار بودن‌ها نبود تحت هیچ شرایطی کشور از پس مبارزه با این ویروس کرونا بر نمی‌آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: تلاش‌های جهادی بانوان و پشتیبانی آنان از رزمندگان خط مقدم مبارزه با کرونا، علاوه بر تأمین نیازهای آنان موجب افزایش روحیه و تلاش مضاعف کادر درمان برای غلبه بر این ویروس منحوس می باشد.

,

رزمجو  تلاش برای کمک به همنوعان را جهاد عنوان کرد و افزود: خدمت رسانی به ملت در مواجهه با ویروس کرونا نوعی جهاد است و به طور قطع رحمت الهی شامل این جهادگران می شود.

,

وی گفت: در وضعیت حساس چند روز اخیر که با کمبود ماسک مواجه بودیم، خواهران بسیجی گروه‌های جهادی و حوزه‌های مقاومت خواهران با دوخت ماسک دست‌دوز و روپوش‌های بهداشتی و پخش کردن رایگان آن میان شهروندان و کادر درمان بیمارستان، به کمک آن‌ها شتافتند تا بگویند همه باهم در کنار هم ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

,

رزمجو افزود: با توجه به شرایط حساس کشور و نیاز هموطنان به ماسک و دستکش، کارگاه‌هایی جهت تامین این نیاز مردم در سطح استان راه‌اندازی شده است که طبق آخرین آمار، با فعالیت ۱۳۴ کارگاه تولید ماسک، روزانه ۷۰ هزار ماسک و ۱۶ هزار دستکش تولید می‌شود که تا به امروز ۹۴۹هزار و ۵۶۷ عدد ماسک و دستکش در سراسر استان توزیع شده است.

,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: خبرنگاران نقش بسزایی در انتقال این خلاقیت‌ها برای مبارزه با این ویروس را دارند، که قابل تقدیر می باشند.

,

وی در پایان با بیان اینکه سپاه و بسیج در عرصه مقابله با ویروس کرونا نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا می‌کند اظهار داشت: ضدعفونی معابر شهرها و روستاها و توزیع لوازم مورد نیاز مردم در مقابله با ویروس‌کرونا، کمک به ناجا در کنترل ورودی و خروجی و کمک به هلال احمر در طرح غلبارگری از جمله برنامه بسیجیان در این عرصه است.

,

در ادامه اصغر هشمتی مدیر موسسه خیریه روستای لمبدان حاجی آباد که مراحل دوخت ماسک در کارگاه وابسته به این موسسه انجام می شود اظهار کرد: روزانه ۲ هزار ماسک، ۵ هزار دستکش، ۱۰۰ عدد گان و ۴۰۰ عدد سر آستین، توسط ۲۴ بانو خیاط جهادگر تولید می شود، و به صورت روزانه در سراسر شهرستان توزیع می شود.

,

وی با بیان اینکه فعالیت این موسسه تا زمان ریشه کنی و پایان کرونا ادامه خواهد داشت گفت: مجموعه فعالین این طرح متشکل بسیجیان داوطلب خواهر و برادر می باشند، که در سه شیفت در این بخش مشغول تولید ماسک و… می باشند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه