اخبار داغ

با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا؛

بیش از 40 هزار ماسک توسط فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان تولید شد

بیش از 40 هزار ماسک توسط فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان تولید شد
خداداد اولیایی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای سیستان وبلوچستان گفت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور، در حرکتی خودجوش و خیرخواهانه، با نظارت کارشناسان حوزه بهداشت، تولید ماسک در مراکز و آموزشگاه های سطح استان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد اولیایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در حرکتی خود جوش و خیر خواهانه مراکز و آموزشگاه های آزاد آموزش فنی و حرفه ای سطح استان به تولید بیش از40  هزار ماسک بهداشتی و تحویل آنها به بیمارستان ها، شبکه بهداشت و سپاه پاسداران کردند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری به "جهش تولید" بیان کرد: در این خصوص و برای پیشگیری از ویروس منحوس کرونا کارگاه های آموزشی به کارگاه های تولیدی تبدیل و از تمام پتانسیل و ظرفیت های انسانی ومالی برای خدمت رسانی به مردم ایران و استان استفاده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: هم اکنون 6 مرکز آموزش فنی وحرفه ای در بخش دولتی و خصوصی در حال تولید ماسک و البسه بیمارستان هستند.

اولیایی خاطرنشان کرد: روزانه بالغ بر 30هزار ماسک در کارگاه های مهارتی  توسط مهارت آموختگان ومربیان توانمند این استان در حال تولید است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان ادامه داد: مرکز آموزش فنی وحرفه ای خواهران زاهدان،زابل،چابهار،خاش،نیکشهر جهادگرانه برای شکست ویروس کرونا پای کار هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه