اخبار داغ

در راستای مقابله با شیوع کووید 19؛

سایه مهربان خیرین و سمن ها بر سر بی خانمان ها و کارتن خواب ها/ از توزیع غذای گرم تا اسکان موقت معتادین در سراوان

سایه مهربان خیرین و سمن ها بر سر بی خانمان ها و کارتن خواب ها/ از توزیع غذای گرم تا اسکان موقت معتادین در سراوان
فرماندار سراوان با اشاره به اینکه محل اسکان برای بی خانمان ها، معتادین و کارتن خواب ها در نظر گرفته شده است، گفت: با کمک خیرین و سمن ها برای جلوگیری از ویروس کرونا غذای گرم میان معتادین، کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، شیوع ویروس کرونا در چند ماه اخیر به یک  اپیدمی جهانی تبدیل شده که تا کنون هزاران قربانی در دنیا گرفته است.

 دولت ها برای مصون ماندن و قطع  زنجیره انتقال ویروس کرونا از مردم خواسته اند تا با در خانه ماندن، عدم سفر و کاهش تردد در سطح شهر از شیوع بیشتر کووید 19 جلوگیری کنند.

اما در این بین نگرانی برای معتادین بی خانمان و کارتن خواب های سطح شهر در سراوان وجود دارد که آیا تمهیدات لازم برای سلامت آنها و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام شده است یا خیر؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,

دولت باید به افراد نیازمند کمک کند

, دولت باید به افراد نیازمند کمک کند,

یکی از شهروندان سراوانی در گفت و گو با خبرنگار ما، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، دولت از مردم خواست تا برای جلوگیری از شیوع کویید 19 در خانه بمانند.

 وی افزود: در برخی از نقاط شهرستان سراوان افراد بی خانمان و معتادین بی سرپناه و کارتن خواب ها وجود دارد، آیا از سوی متولیان امر و ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا اقامتگاه های موقت و یا گرم خانه در نظر گرفته شده است؟

این شهروند سراوانی خاطر نشان کرد: از آنجایی که این افراد در طول روز در حال تردد در سطح شهر هستند، این نگرانی وجود دارد که مبادا ناقل باشند و سطح شهر را آلوده کنند که از مسئولین و خیرین انتظار می رود چاره اساسی اندیشیده کنند.

,
,
,
,
,

برنامه کمک به بی خانمانان سراوان با جدیت دنبال می شود

, برنامه کمک به بی خانمانان سراوان با جدیت دنبال می شود,

 در همین راستا علی رضا شهرکی فرماندار سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: با کمک خیرین طرح هایی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محل هایی که معتادین بی خانمان و کارتن خواب ها حضور دارند، در حال انجام است.

 وی افزود:  در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای نگهداری ویژه از این افراد در مکان مجزا هستند.

فرماندار سراوان با اشاره به اینکه محل اسکان موقت برای معتادین بی خانمان و کارتن خواب ها فراهم شده است، خاطر نشان کرد: به صورت مستمر توزیع غذای گرم میان افراد به کمک خیرین و انجمن های مردم نهاد در حال انجام است.

شهرکی تصریح کرد: سمن اندیشه سبز، هلال احمر، مرکز بهداشت و درمان، اداره زندان و سپاه شهرستان سراوان در حال ارائه خدمات به این افراد هستند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه