اخبار داغ

لادن مقدم اعلام کرد:

اهدای 300 میلیون تومان توسط استاد بسیجی برای مقابله با کرونا/ اساتید بسیجی همیشه پیش‌قدم هستند

اهدای 300 میلیون تومان توسط استاد بسیجی برای مقابله با کرونا/ اساتید بسیجی همیشه پیش‌قدم هستند
یک استاد بسیجی دانشگاه ضمن اهدای 300 میلیون برای مقابله با کرونا از اساتید دیگر هم خواست به پویش «شکست کرونا» پیوسته و به هر شکلی می توانند برای ریشه‌کن کردن این ویروس به میدان بیایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ویروس کرونا مدتی است که در جهان شایع شده و در کنار تعداد زیادی از بیماران که بعد از ابتلا به این ویروس بهبود یافته‌اند، این ویروس تعدادی از انسانها را هم به کام مرگ کشانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
یکی از نخستین روش‌هایی که برای مهار این ویروس منحوس توسط کارشناسان توصیه شد فاصله گذاری اجتماعی بود. روشی که شاید روی دیگر آن توجه به خود باشد. اما اساتید بسیجی دانشگاه ها تنها خود را ندیدند و از نخستین روزها بی‌ادعا و آرام، برای مقابله با این بیماری و کمک به مردم تلاش کردند.
,
 
,
دکتر علیرضا لادن‌مقدم عضو هیئت علمی و استاد بسیجی دانشگاه است که در روزهای شیوع این بیماری، به کمک بیماران شتافته و نزدیک به سیصد میلیون تومان به دو بیمارستان در شهرهای علی آباد کتول در استان گلستان و شاهرود در استان سمنان کمک کرده است. در همین راستا با وی گفت وگویی کردیم که در ادامه آمده است.
,
 
,
 این استاد بسیجی دانشگاه سخنش را با اعلام این موضوع آغاز می کند: «نمی خواهم ریا شود اما باید بگویم اساتید بسیجی همیشه پیشقدم هستند و در این شرایط هم لازم است بیشتر از قبل در کنار هم باشیم» 
,
 
,
وی در ادامه درباره این سوال که چرا بیمارستان شهر علی آباد را برای کمک انتخاب کرده، گفت: سالها در استان گلستان و دانشگاه علی آباد کتول تدریس کردم و احساس علاقه زیادی به مردم شریف این استان دارم. از مدتها قبل نیز فعالیت خیریه و مردم نهادی در بیمارستان بقیه الله العظم (عج) علی آباد آغاز شد و اکنون در بحبوحه بیماری افسارگسیخته کرونا، این خدمات تنها به مقابله و بهبود بیماران کویید19 اختصاص یافته است.
,
 
,
لادن مقدم درباره اهدای یک دستگاه سنجش گازهای خونی به بیمارستان  بقیه الله الاعظم گفت: در گفت وگو و تعاملی که با دکتر مهدی زنگانه رییس بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) داشتم نسبت به نیاز مبرم این بیمارستان به دستگاه سنجش گازهای خونی پی بردم و تلاش کردم در اسرع وقت این دستگاه را با عنوان علمی ABG به همراه چندین ماسک N95 تهیه و به بیمارستان و مردم شریف این شهر زیبا اهدا کردم.  
,
 
,
بنابر گزارش فارس، وی که به همراه همسرش در این کار خیر مشارکت کرده گفت: من و همسرم دکتر نسرین حمایت‌کار، استاد کارآفرینی دانشگاه گرمسار، از سالهای دور به سازمان بسیج اساتید پیوستیم و خوشحالیم که توانستیم در این برحه زمانی با کمکی هرچند اندک به کمک هموطنانمان بیاییم.
,
 
,
این استاد دانشگاه تاکید کرد: ما این امر را وظیفه خود می دانیم که به عنوان یک بسیجی وارد میدان شویم و از هیچگونه تلاشی برای آسایش وآرامش مردم عزیز  و عمل به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب مضایقه نکردیم. 
,
 
,
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار با اشاره به فرهنگ کمک به هم‌نوع گفت: من قصد بیان اقداماتم را نداشتم اما فکر کردم گفتن این موارد و ذکر اینکه در هر گروه و شغلی باید به کمک هم بیایم بتواند فرهنگسازی کند، تصمیم گرفتم تا اهدای 300میلیون تومان به بیمارستان های بقیه الله الاعظم(عج) شهرستان علی آباد و بیمارستان دانشگاه آزاداسلامی شهر شاهرود و بیمارستان معتمدی گرمسار را اعلام کنم و از دیگر اساتید نیز بخواهم به پویش «شکست کرونا» پیوسته و به هر صورت که می توانند برای ریشه کنی این بیماری و ویروس منحوس به میدان بیایند.  
,
 
,
وی با اشاره به وضع تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان گفت: ایران،کشور عزیز ما، متعلق به همه ماست و همه ما اعم از مردم، دولت و حکومت باید در کنار هم، بسیجی وار به میدان بیاییم و به هم کمک کنیم تا از این بحران عبور کنیم. اکنون هم که مثل همه سالهای گذشته تحت تحریم های ظالمانه هستیم و حلقه هر روز تنگ تر می شود باید بیشتر از همیشه همدل و همراه یکدیگر باشیم تا از این شرایط به سلامت عبور کنیم. 
,
 
,
لادن مقدم در پایان با دعوت از اساتید کشور گفت: من می خواهم به عنوان عضوی از بسیج اساتید کشور از جامعه دانشگاهی خصوصا ً اساتید محترم دعوت کنم که در این برهه در کنار یکدیگر بایستند و به هر صورت اعم از کمک مالی، علمی، حمایت دانشی و تخصصی به کمک دیگر اساتید بسیجی بیایند تا جامعه نخبگانی و دانشگاهی که همیشه پیشگام در امر خیر بوده در بحران کرونا نیز کمک شایان توجهی به مردم داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه