اخبار داغ

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند مطرح کرد

کاهش 97 درصدی جابجایی مسافر در نوروز 99/ زیان 600 میلیون تومانی سازمان اتوبوسرانی بیرجند طی 40 روز

کاهش 97 درصدی جابجایی مسافر در نوروز 99/ زیان 600 میلیون تومانی سازمان اتوبوسرانی بیرجند طی 40 روز
غلام‌پور گفت: طی 15 روز ابتدای سال 1399 نسبت به سال گذشته 97.7 درصد کاهش جابجایی مسافر در سطح شهر بیرجند را داشتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله غلام‌پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: از روز اول سال جدید تا 16 فروردین  3هزار و 796 مسافر توسط ناوگان حمل و نقل اتوبوس‌رانی بیرجند جابجا شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته 164 هزار و 559 مسافر در سطح شهر بیرجند جابجا شدند.
,
 
,
کاهش بیش از 97 درصدی جابجایی مسافر درون شهری در ایام نوروز
, کاهش بیش از 97 درصدی جابجایی مسافر درون شهری در ایام نوروز, کاهش بیش از 97 درصدی جابجایی مسافر درون شهری در ایام نوروز,
 
,
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: طی 15 روز ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته97.7 درصد کاهش جابجایی مسافر داشتیم. 
,
 
,
غلامپور با بیان این‌‎که طبق آمار مشخص است که ناوگان اتوبوس‌رانی فعالیت زیادی ندارد، عنوان کرد: این یعنی ضرر و زیانی که در این ایام متوجه سازمان اتوبوس‌رانی شده است.
,
 
,
600 میلیون تومان کاهش درآمد طی 40 روز
, 600 میلیون تومان کاهش درآمد طی 40 روز, 600 میلیون تومان کاهش درآمد طی 40 روز,
 
,
وی اظهار کرد: طبق برآوردی که توسط سازمان اتوبوسرانی بیرجند انجام شده با توجه به از دست رفتن عوراض پایانه مسافربری اتوبوس‌های برون شهری که 5 درصد عوارض توسط سازمان اتوبوس‌رانی دریافت می‌شد و فعلا تعطیل است و هزینه جابجایی مسافرین دورن شهری با ناوگان حمل و نقل عمومی، از 7 اسفند 98 تا 15 فروردین جاری سازمان اتوسرانی شهرداری بیرجند با 600 میلیون تومان کاهش درآمد روبه رو بوده است.
,
 
,
فعالیت 22 دستگاه اتوبوس فقط 4 ساعت در روز
, فعالیت 22 دستگاه اتوبوس فقط 4 ساعت در روز, فعالیت 22 دستگاه اتوبوس فقط 4 ساعت در روز,
 
,
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: در حال حاضر با توجه به تعطیلی بازار، اصناف، دانشگاه‌ها، مدارس و دو سوم ادارات تنها22 دستگاه اتوبوس در سطح شهر بیرجند فعال است که این تعداد دستگاه نیز فقط 4 ساعت در روز فعالیت دارند.
,
 
,
وی با بیان این‌که این تعداد اتوبوس در ساعات آغاز بکار و تعطیلی ادارات فعال است، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها صبح از ساعت 6:30 تا 8:30 و بعد از ظهر از 13:30 تا 15:30 فعالیت دارند و ناوگان اتوبوس‌رانی بیرجند از ساعت 8:30 تا 13:30 به طور کامل تعطیل است.
,
 
,
غلام‌پور اظهار کرد: برای هر منطقه‌ای یک دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده به جز چند منطقه محدود که بنابر نیاز دو دستگاه اتوبوس فعال است.
,
 
,
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند افزود: فعالیت 4 ساعت در روز ناوگان اتوبوسرانی بیرجند در حال حاضر طبق زمان طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ادامه دارد در روزهای 21 و 22 فروردین نیز به دلیل تعطیلی رسمی تعطیل خواهد بود و ادامه فعالیت‌ اتوبوس‌ها بستگی به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا دارد هر تصمیمی که در ستاد گرفته شود ناوگان اتوبوس‌رانی نیز بر این اساس برنامه‌ریزی خواهد کرد.
,
 
,
وی با اشاره به موضوع مطرح شده در مورد بیمه بیکاری برخی مشاغل، گفت: با توجه به این‌که در این موضوع به حمل و نقل عمومی مسافر درون و برون شهری اشاره شده در این خصوص به تمامی رانندگان بخش خصوصی اطلاع رسانی انجام شده که در سامانه اعلام شده ثبت‌نام کنند و رانندگان دولتی ناوگان که حقوق بگیر دولت هستند و مشکلی ندارند.
,
 
,
غلام‌پور اظهار کرد: قطعا موضوع بیمه بیکاری شامل حال رانندگان بخش خصوصی می‌شود و باید سازمان تامین اجتماعی حقوق این افراد را طی ماه‌هایی که اعلام شده پرداخت کند چراکه اکثر ناوگان بخش خصوصی از 7 اسفند ماه سال گذشته به تدریج و از 27 اسفند ماه به طور کلی تعطیل شده است.
,
 
,
تعطیلی 70 درصدی تاکسی‌ها
, تعطیلی 70 درصدی تاکسی‌ها, تعطیلی 70 درصدی تاکسی‌ها,
 
,
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند در مورد فعالیت تاکسی و آژانس‌های سطح شهر، گفت: در این مدت 30 درصد تاکسی و آژانس‌ها به صورت شیفتی فعالیت دارند و 70 درصد دیگر تعطیل است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: تاکسی‌های خطی درون شهری در این ایام فعالیت زیادی ندارند و اغلب تاکسی‌های بی‌سیم و آژانس‌ها با یک سوم ظرفیت فعال است.
,
 
,
غلام‌پور ضمن اشاره به ضدعفونی هرشب اتوبوس‌ها به صورت کامل، تصریح کرد: با توجه به این‌که اتوبوس مکانی برای انتشار ویروس کرونا است لذا از مردم درخواست می‌شود در خانه بمانند و از رفت و آمدهای غیر ضروری در شهر خودداری کنند تا بتوانیم با مدد الهی و همکاری یکدیگر این ویروس منحوس را شکست دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه