اخبار داغ

بیش از یکماه پس از شیوع کرونا در استان اردبیل؛

وضعیت قرمز اعلام شد/ پایان کلین شیت سرعین مقابل کرونا

وضعیت قرمز اعلام شد/ پایان کلین شیت سرعین مقابل کرونا
بابک گروسی گفت: یک خانم مسن بعد از بررسی و انجام آزمایش pcr مثبت قطعی اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک گروسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: یک خانم مسن که به دلیل عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی و تماس با افراد مشکوک دچار علائم شده بود، بعد از بررسی و انجام آزمایش pcr مثبت قطعی اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, ،,

وی افزود: در حال حاضر شهرستان سرعین از لحاظ ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرعین گفت:حتی بعد از لغو نسبی محدودیت ها و بازگشایی اصناف و اماکن عمومی، مردم عزیز شهرستان می‌بایست بیش از پیش در رعایت اصول بهداشتی و حفاظت فردی دقت و عمل نمایند.

وی تصریح کرد: وضعیت قرمز کرونا در شهرستان سرعین به این معنا است که در سطح شهرستان تا الان فقط یک مورد قطعی بیماری کرونا تشخیص داده شده ولی از آنجاییکه این بیمار مدتهاست از منزل خود خارج نشده است این موضوع نشان دهنده انتقال محلی این بیماری بوده و مشخص می شود که فرد دیگری آلوده و ناقل کرونا به بیمار اصلی می‌باشد و این انتقال در سطح شهرستان صورت گرفته است.

,
,
,

گروسی گفت: لذا همواره این احتمال وجود دارد که افراد ناقل در سطح شهرستان تردد داشته و حتی ناخواسته افراد سالم دیگر را مبتلا نمایند پس از اهالی محترم شهرستان سرعین تقاضا داریم همچون گذشته تمامی موارد و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا شاهد افزایش این بیماری نباشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه