اخبار داغ

فرمانده سپاه فارسان:

قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا نیازمند همکاری سازمان‌های مردم نهاد است

قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا نیازمند همکاری سازمان‌های مردم نهاد است
حمید یزدانی فرمانده سپاه شهرستان فارسان گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا یکی از طرح‌های مهم دولت برای پیشگیری از ویروس کوئید ۱۹ در کشور است که علی‌رغم اقدامات سخت‌گیرانه به‌خوبی انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهانبین نیوز، در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان، به همراه حجت‌الاسلام ملک پور، فرماندار شهرستان فارسان،فرمانده نیروی انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان از تورهای ایست و کنترل در ورودی‌های شهرستان فارسان بازدید میدانی کرده و از بسیجیان و عوامل اجرایی آن تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
حمید یزدانی در بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهرستان در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ۸ فروردین اجرایی می‌شود، افزود: جای خرسندی دارد که با هماهنگی دستگاه‌هایی که در اجرا مسئولیت دارند، این طرح در حال اجرا است و همراهی خوبی بین نیروهای انتظامی، ثبت‌احوال، هلال‌احمر، نمایندگان فرماندار وجود دارد.

وی بیان داشت: نیروهای بسیجی حوزه امام علی(ع) از زمان اجرای طرح مبادی ورودی شهرستان فارسان را در کنترل خود قرارگرفته‌اند و با حضور مستمر در اجرای منظم این طرح تلاش می‌کنند.

 وی گفت: از سازمان‌های مردم‌نهاد به‌ویژه جوانان درخواست می‌شود که همراهی لازم را داشته باشند تا هر چه سریع‌تر زنجیره شیوع کرونا در استان و به‌تبع آن کشور، قطع شود.

به گزارش جهانبین نیوز؛ ویروس کرونا که به‌طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به ۱۹۹ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

هدف از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس با کاهش تماس و نبود برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در کشور و استان البرز است.

 شیوه اجرای این طرح به این صورت بوده که صرفاً افراد بومی و مقیم و ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر هستند و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه