اخبار داغ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم:

آتش نشانی قم تا شکست کرونا در میدان خواهد ماند/ ابتلای چند آتش نشان قمی به کرونا

آتش نشانی قم تا شکست کرونا در میدان خواهد ماند/ ابتلای چند آتش نشان قمی به کرونا
کریمی مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم با اشاره به ابتلای چند آتش نشان قمی به کرونا گفت: سازمان آتش نشانی قم هر روز سطح معابر و اماکن خاص را ضدعفونی می کند و تا هر وقت لازم باشد در میدان مبارزه با کرونا خواهد ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید کریمی مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی برحسب وظیفه ذاتی که همان پیشگیری از وقوع حوادث است به دستور شهردار قم از همان روزهای اول اعلام شیوع کرونا اقدام به ضدعفونی کردن مکان ها و معابر خاص در شهر قم کرد.

وی تصریح کرد: ازجمله محل هایی که به صورت روزانه و مداوم توسط عوامل عملیاتی آتش نشانی قم ضدعفونی می شود آرامستان بهشت معصومه(س)، کشتارگاه صنعتی بزرگ قم، میدان میوه و تره بار،  معابر سطح شهر، ورودی بانک ها، ایستگاه های اتوبوس و مکان های خاص می باشد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم خاطرنشان کرد: فعالیت سازمان آتش نشانی قم برای ضدعفونی معابر و اماکن در شب و بعد از ساعت 22 شب آغاز می شود و همکارانم در اکثر نقاط شهر حضور پیدا کرده و شهر را گند زدایی می کنند.


ایستگاه های اتش نشانی قم هر روز ضدعفونی می شود

کریمی تصریح کرد: همچنین ایستگاه های آتش نشانی قم و تجهیزات این ایستگاه ها به علت اینکه برای حوادث روزمره در شهر مورد استفاده قرار می گیرد بعد از هر عملیات ضدعفونی می شود.

وی گفت: همکاران آتش نشانی به صورت مداوم در سطح شهر مستقر هستند و بحث تب سنجی را انجام می دهند، همه همکاران غربالگری شدند در یکی دو مورد همکاران آتش نشانی دچار مشکل شده بودند که در بیمارستان بستری شده و اکنون بهبودی حاصل شده و اکنون در محل کار حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: تا روزی که احتیاج باشد سازمان آتش نشانی در میدان حضور دارد و بحث ضدعفونی کردن معابر و اماکن را ادامه می دهد.

کریمی افزود: علاوه بر فعالیت نیروهای آتش نشانی برای مقابله با شیوع کرونا بحث عملیات های معمول در شهر نیز وجود داشت ازجمله آن‌ها نشست زمین در میدان کشاورز بود که با حضور آتش نشانان خودروها بیرون کشیده شد دو سرنشین خودروی اول نجات پیدا کردند اما سه سرنشین خودرویی که در زیر قرار داشت متأسفانه فوت شدند و این حادثه خاطر ما را تلخ کرد.

65 عملیات آتش نشانی در آبگرفتی معابر قم در یک شب

وی بیان داشت: در همان شبی که بارندگی شدید در قم رخ داد همکاران آتش نشان بیش از 65 مورد عملیات انجام دادند ازجمله آبکشی سطح معابر مغازه ها و مکان های خاص البته با تجهیزاتی که سال گذشته شهرداری قم برای سازمان آتش نشانی قم از جمله موتور پمپ های قایقی و  کف کش ها تهیه کرد عملیات آبکشی به نحوه احسن انجام شد.


مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم تأکید کرد: امسال نسبت به سال های گذشته شاهد بودیم که در کمتر مکان هایی آب‌گرفتگی رخ داد که علت آن هم تغییر مهندسی و طراحی کانال ها در سطح شهر قم بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,
,
,
,
,
,
,
, ایستگاه های اتش نشانی قم هر روز ضدعفونی می شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, 65 عملیات آتش نشانی در آبگرفتی معابر قم در یک شب,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه