اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه سلمان در اقشار بسیج عنوان کرد؛

آغاز طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی سیستان و بلوچستان

آغاز طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی سیستان و بلوچستان
رضا لطیفی گفت: از امروز طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی در سراسر استان آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رضا لطیفی جانشین فرمانده سپاه سلمان در اقشار بسیج در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: سپاه و بسیج همیشه در شرایط سخت وظیفه خود را به بهترین نحو انجام داده و در این روزهای شیوع بیماری کرونا نیز با تمام توان به کمک مردم آمده است.

وی افزود: امروز طرح جهادی اهدای خون توسط بسیج خواهران و همزمان با سراسر کشور درحال انجام است و خواهران بسیجی از جامعه زنان استان و سپاههای شهرستانی و نواحی مقاومت آماده هستند تا با اهدای خون این فریظه وعمل شایسته را به نحو احسن انجام داده و قسمتی از وظیفه خود را نسبت به جامعه و مردم انجام دهند.

لطیفی خاطرنشان کرد: درخواست من از همه بسیجیان این است تا با تمام توان در این طرح شرکت کرده و خون اهدا کنند تا نیازمندی ما به خون برطرف شود.

گلوی مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه زاهدان نیز به خبرنگار ما گفت: این طرح از امروز به مدت یک هفته در سراسر استان انجام خواهد شد و خواهران بسیجی ناحیه بسیج سپاه زاهدان نیز به صورت روزانه به سازمان انتقال خون معرفی خواهند شد و این سازمان با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی با این افراد برای اهدای خون در ساعت مقرر تماس می گیرد.

وی افزود: خواهران بسیجی با هدف کمک به سلامت جامعه و بیماران تالاسمی و برطرف کردن کمبود ذخایر خونی خون اهدا می کنند و برنامه ریزی کردیم تا پایان هفته بیش از 500 نفر از خواهران بسیجی ناحیه بسیج سپاه زاهدان در این طرح شرکت خواهند کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه