اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

یزدی ها رعایت نکنند، 10 روز دیگر شاهد اوج شیوع کرونا خواهیم بود

یزدی ها رعایت نکنند، 10 روز دیگر شاهد اوج شیوع کرونا خواهیم بود
سلمانی در خصوص افزایش بیماران کرونایی در یزد با بیان اینکه بازگشایی صنوف مدنظر دانشگاه علوم پزشکی یزد نیست گفت: مردم یزد رعایت نکنند، 10 روز دیگر پیک شیوع بیماری کرونا در راه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به علت های افزایش بیماران بدحال کرونایی در استان یزد گفت: این مسئله علت های زیادی دارد که یکی از آن می تواند عدم رعایت مردم یزد در روزهای نخست سال جدید و دیدوبازدیدهای عید علی رغم هشدارها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه در حال حاضر مردم یزد نسبت به رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن زیاد توجهی ندارند خاطرنشان کرد: این بی توجهی مردم امکان دارد که تا 10 روز آینده در استان یزد شاهد افزایش بیماران کرونایی باشیم.

,

بازگشایی صنوف مدنظر دانشگاه علوم پزشکی یزد نیست

, بازگشایی صنوف مدنظر دانشگاه علوم پزشکی یزد نیست, بازگشایی صنوف مدنظر دانشگاه علوم پزشکی یزد نیست,

وی اضافه کرد: بازگشایی صنوف مدنظر دانشگاه علوم پزشکی یزد نیست ولی مراجع ذیصلاح شاید بسیاری از موارد را مدنظر قرار دادند و دستور بازگشایی آن را صادر کرده اند.

,

سلمانی افزود: در این زمان که برخی از صنوف بازگشایی شدند، مردم باید نسبت به تمام مسائل بهداشتی توجه ویژه داشته باشند و تا کار ضروری ندارند از خانه خارج نشوند.

,

50 درصد تخت‌های کرونایی در یزد تکمیل شده است

, 50 درصد تخت‌های کرونایی در یزد تکمیل شده است, 50 درصد تخت‌های کرونایی در یزد تکمیل شده است,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در ادامه گفتگوی خود با یزدرسا با اشاره به وضعیت تخت‌های بیمارستان ها در پذیرش بیماران کرونایی گفت: 50 درصد تخت‌های بیمارستانی در استان یزد که برای بیماران کرونایی اختصاص یافته هم اکنون تکمیل شده است.

,

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تعداد ورودی های بیمارستان های یزد افزایش پیدا کرده است عنوان کرد: در این مدت تعداد ورودی ها از خروجی ها بیشتر است که این اصلا نشانه خوبی نیست.

,

سلمانی با بیان اینکه چیزی که در طول این روزها مشخص است افزایش تردد خودروها در ساعات شب در سطح شهرستان یزد است ادامه داد: این احتمال وجود دارد که افزایش ترددها در ساعات شب برای دیدوبازدیدها و جمع شدن خانواده در کنار هم باشد که بسیار خطرناک است چون اگر یک نفر از اعضای این خانواده ها ناقل بیماری باشد به دیگر اعضا نیز سرایت خواهد کرد و نتیجه این دیدوبازدیدها طی دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

,

بهبود یافتگان کرونا هم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا ناقل نباشند

, بهبود یافتگان کرونا هم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا ناقل نباشند, بهبود یافتگان کرونا هم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا ناقل نباشند,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پایان در خصوص بیماران کرونایی که بهبود یافته اند گفت: در برخی موارد مشاهده می شود که پس از بهبودی یکی از اعضای خانواده و بازگشت به منزل، یک یا دو نفر از اعضای دیگر این خانواده به بیماری مبتلا می شود که نشان می دهد پس از بهبودی هم باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی در منزل توجه ویژه داشت و نباید نسبت به آن کوتاهی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه