اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

راه‌اندازی بازدید مجازی از موزه شهدا

راه‌اندازی بازدید مجازی از موزه شهدا
علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بازدید مجازی از موزه شهدای استان زنجان برای علاقه‌مندان فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان زنجان، حضور در آرامستان‌های استان زنجان ممنوع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز آرامستان‌های استان تعطیل است، خاطرنشان کرد: اما زیارت مجازی مزار شهدای استان زنجان فراهم شده است.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: به منظور زیارت افراد با شهدای استان زنجان علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت ایثار و نوید شاهد استان زنجان به صورت مجازی شهدای خود را زیارت کنند.
,
 
,
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: در سامانه‌های یاد شده زمینه زیارت مجازی فراهم شده است و نیازی با حضور در مزار شهدا نیست.
,
 
,
کاظمی از فراهم شدن زمینه برای بازدید مجازی از موزه شهدای استان زنجان خبرداد و گفت: علاقه‌مندان برای بازدید از موزه شهدا می‌توانند به سایت‌های ایثار و نوید شاهد مراجعه کنند.
,
 
,
وی گفت: بازدید از موزه شهدای استان زنجان در همه طول سال فراهم بود، اما با توجه به شیوع بیماری کووید 19 در حال حاضر این موزه نیز تعطیل است.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: موزه شهدای استان زنجان دارای آثار ارزشمندی از شهدای گرانقدر استان زنجان است که علاقه‌مندان بیشماری از آن بازدید می‌کنند.
,
 
,
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این موزه به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راه‌اندازی شده است و آثار، وصیت‌نامه‌ها، دلنوشته‌ها، عکس‌ها و مستندات دوران دفاع مقدس در آن نگهداری می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه