اخبار داغ

همراه با بسیجیان تویسرکانی در مسیر مبارزه با کرونا؛

بسیج خالق صحنه هایی از دفاع مقدس تا جهاد سلامت

بسیج خالق صحنه هایی از دفاع مقدس تا جهاد سلامت
امروز نیروهای جهادی با الگو قرار دادن جوانان دفاع مقدس به میدان جهاد سلامت آمده اند تا در عرصه هایی از جمله تولید ماسک، تهیه بسته های بهداشتی و توزیع آن بین مردم، ضدعفونی و گندزدایی معابر فعالیت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نزدیک به دو ماه از انتشار شیوع کرونا ویروس جدید در کشور می گذرد، بر خلاف کشورهای غربی که برای تهیه ماسک و یا مواد ضدعفونی کننده به جان هم افتاده اند و هر روز شاهد غارت فروشگاه ها و دزدی محموله های تجهیزات پزشکی هستیم، در ایران زمین اقشار مختلف مردم دست به دست هم داده اند تا کمک یکدیگر کمبودهای عرصه های مختلف برای مبارزه با کرونا را جبران کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این میان نقش بسیج در قالب جهادگران سلامت در وحدت بخشی و همسویی با مدافعان سلامت به چشم می خورد و بسیجیان هستند که در این روزگار کرونایی در خط مقدم جبهه مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا خالق صحنه هایی بی نظیر در عرصه جهاد سلامت شده اند، بسیجیانی که خود و یا پدرانشان در دفاع مقدس هم حماسه ساز بودند.

,

در این خصوص حامد ترکاشوند، فرمانده حوزه مقاومت المهدی(عج) تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با تبریک اعیاد مبارک شعبان گفت: امروز نیروهای جهادی با الگو قرار دادن جوانان دفاع مقدس به میدان جهاد سلامت آمده اند تا در عرصه هایی از جمله تولید ماسک، تهیه بسته های بهداشتی و توزیع آن بین مردم، ضدعفونی و گندزدایی معابر فعالیت کنند.

,

وی اظهار کرد: تمامی این اقدامات خالصانه و برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد مقابله با کرونا انجام می شود تا نوع فعالیت ها با هدفمندی بیشتر و اثر بخشی بیشتر به سرانجام برسد.

,

فرمانده حوزه مقاومت المهدی(عج) تویسرکان تصریح کرد: بنابراین ضدعفونی و گندزدایی مکان های عمومی و پرتردد بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

,

ترکاشوند افزود: خوشبختانه تعامل سازنده ای بین نیروهای بسیج و دستگاه های اجرایی چون شبکه بهداشت، مدیریت جهاد کشاورزی و شهرداری صورت گرفته است و به یاری خدا کرونا را شکست می دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه