اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ:

رزمایش دفاع بیولوژیک در سه مرحله انجام می شود

رزمایش دفاع بیولوژیک در سه مرحله انجام می شود
سرهنگ محمود بداغی از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: این رزمایش در سه مرحله و در سه بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محمود بداغی، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهارکرد: در رزمایش دفاع بیولوژیک که در سه مرحله و در سه بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو انجام می شود، گروه های جهادی بسیج با استفاده از ۲۰ دستگاه ادوات سمپاشی نسبت به ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی در قریب به ۸۰ روستا اقدام خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با تشریح مرحله اول این رزمایش افزود: مرحله اول این رزمایش امروز با حضور ۲۴ گروه جهادی بسیج در بیش از ۲۰ روستای بخش مرکزی انجام شد و دو مرحله بعدی رزمایش نیز در روزهای آتی در دو بخش شیرین سو و گل تپه انجام خواهد شد.

,

, ,

فرمانده سپاه کبودراهنگ همچنین از حضور ارزشمند و جهادی بسیجیان در طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی و هلال احمر شهرستان خبر داد و گفت: از دیگر اقدامات بسیجیان برپایی ایستگاه های کنترل سلامت در روستاهای پرجمعیت شهرستان است که در این ایستگاه ها اقداماتی از جمله ضدعفونی خودروها، تهیه و توزیع بروشور و… انجام می شود.

,

, ,

وی در پایان ضمن تشکر صمیمانه از مردم شهرستان بابت همکاری جهادی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و همچنین مسئولین به ویژه کادر درمانی و پزشکی خاطر نشان کرد:  با لطف خداوند متعال و با ادامه همکاری خوب مردم و مسئولان دلسوز به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه