اخبار داغ

ادعای نماینده مجلس درباره "هواپیمای اوکراینی" تکذیب شد

ادعای نماینده مجلس درباره "هواپیمای اوکراینی" تکذیب شد
سازمان قضائی نیروهای مسلح ادعای دیروز یک نماینده مجلس را تکذیب و اعلام کرد: برخلاف ادعای این نماینده، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی چند بازداشتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سازمان قضائی نیروهای مسلح، روز گذشته یکی از روزنامه‌ها با نماینده مجلس شورای اسلامی گفت‌وگویی انجام داد و از وضعیت پرونده سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و بازداشتی‌هایی که مقامات قضایی گفته بودند پرسید که او منکر بازداشت شد و حتی معتقد بود که لازم نبود کسی بازداشت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اما یک منبع آگاه اظهارات این نماینده مجلس شورای اسلامی را نادرست خواند.
,
 
,
این مقام مطلع ضمن تکذیب سخنان این نماینده گفت: بعد از اعلام جزئیات حادثه شلیک به هواپیمای اوکراینی همانطور که پیش از این هم اعلام شده چند نفر بازداشت شده‌اند و برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده است.
,
 
,
وی ادامه داد: از همان ابتدای اعلام این حادثه قوه قضاییه وارد عمل شده و در حال بررسی پرونده است. اکنون نیز پرونده این افراد در حال طی کردن روال اداری خود است و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.
,
 
,
این مقام تاکید کرد که بهتر است در این باره مراجع ذی‌صلاح اطلاع‌رسانی کنند و افراد از بیان نظرات شخصی خود خودداری کنند.
,
 
,
روز گذشته حسن نوروزی عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با روزنامه همدلی گفته بود که این هواپیما یک هفته قبل از آن در اسرائیل بوده و به نظر می‌رسد که دستکاری شده بوده است. برای این هواپیما اهداف خاصی در ایران تعیین شده بود و به نظر من، نیروهای نظامی در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند. بنابراین در این زمینه مواخذه و بازداشتی وجود نخواهد داشت.
,
 
,
پیش از این غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در یک نشست خبری در دی ماه سال گذشته با اشاره به این موضوع، اظهار کرد:«هم تأثیر سبب و هم تاثیر مباشر را بررسی می‌کنیم تا مشخص شود مسئولیت سبب و مباشر چقدر بوده است.»
,
 
,
وی همچنین اضافه کرده بود که تحقیقات مفصلی در این خصوص انجام شده و افرادی هم بازداشت شده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه