اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه خبر داد؛

شرکت بانوان بسیجی کرمانشاه در طرح جهادی اهدای خون

شرکت بانوان بسیجی کرمانشاه در طرح جهادی اهدای خون
فرشته همتی گفت: طرح جهادی اهدای خون با همکاری خواهران بسیجی در استان صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشته همتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: یکی از دستورات دین مبین اسلام اهتمام به امور مسلمین و کمک به همنوع است و کمک به بیماران نیازمند خون که در بیمارستان‌ها بستری هستند هم از مهمترین کمک‌ها در این خصوص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: با توجه به این تاکیدات، همچنین شیوع بیماری کرونا در کشور که منجر به کاهش اهدای خون شده و بر اساس درخواست سازمان انتقال خون طرح جهادی اهدای خون توسط خواهران بسیجی از امروز در سراسر کشور آغاز شد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح که از امروز آغاز شده به مدت یک هفته ادامه دارد، گفت: بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه همصدا با سایر استانها در این طرح شرکت کردند.

,

همتی یادآور شد: خواهران پاسدار، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج خواهران و بانوان بسیجی در این برنامه شرکت کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: معتقدیم که بانوان بهترین مروجان اهدای خون در خانواده‌ها و جامعه است و خانه‌ای که از نعمت یک مادر یا دختر اهداکننده‌ خون بهره‌مند باشد یک پایگاه ترویج اهدای خون است.

,

این مقام مسئول ادامه داد: بانوان همواره در هر عرصه‌ای ورود کرده‌اند توانسته‌اند در آن حوزه‌ها تحول ایجاد کنند و در این خصوص نیز می‌توانند فرهنگ‌سازی خوبی انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه