اخبار داغ

بزرگترین تولیدکننده برنج جهان در هراس کمبود موادغذایی؛

مقامات چین احتکار حبوبات را ممنوع کردند

مقامات چین احتکار حبوبات را ممنوع کردند
مقامات چین بزرگترین مصرف کننده و تولیدکننده برنج در جهان پس از ممنوعیت اخیر در فروش صادرات جدید از سوی ویتنام که نگرانی هایی در عرضه جهانی ایجاد کرد، از شهروندان خواستند تا غلات و حبوبات را احتکار نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ مقامات چین بزرگترین مصرف‌کننده و تولیدکننده برنج در جهان پس از ممنوعیت اخیر در فروش صادرات جدید از سوی ویتنام که نگرانی هایی در عرضه جهانی ایجاد کرد، از شهروندان خواستند تا غلات و حبوبات را احتکار نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
به گزارش بلومبرگ، "وِی بایگانگ" یک مقام وزارت کشاورزی گفت: "کشور ذخایر کافی برنج و گندم برای 1 سال مصرف را دارد، در حالی که صادرات غلات و حبوبات تنها حدود 2 درصد از مصرف داخلی است. منابع بازار داخلی فراوان است و هیچ نیازی به احتکار نیست."
, بلومبرگ,

به گفته "شین یویون" یک مقام با مدیریت ذخائر ملی موادغذایی و استراتژیک گفت: "چین هفته گذشته منابع خود را در فروش عادی دولت به 3 میلیون تن گندم و 1.2 میلیون تن برنج افزایش داد. در حالی که پس از فروش نزدیک به 3 میلیون تن در ماه فوریه، دولت به فروش دانه ذرت از انبارها ادامه خواهد داد."

,

"وِی" افزود: "این کشور که همچنین واردکننده برتر سویا در جهان است از نزدیک وضعیت لجستیکی در برزیل، آرژانتین و آمریکا را زیر نظر خواهد داشت و به منظور کاهش اختلالات احتمالی در حمل و نقل ها به دلیل همه گیری کروناویروس با این تأمین کنندگان هماهنگ خواهد شد.

,

او اظهار داشت که با افزایش محموله ها در ماه مارس، روند صادرات سویای برزیلی به چین همچنان عادی است. این کشور آسیایی به احتمال زیاد واردات سویا از آمریکا را نیز به عنوان بخشی از معامله تجاری یک مرحله ای افزایش می دهد. دانه های سویا به عنوان روغن خوراکی برای پخت و پز و خوراک حیوانات استفاده می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه