اخبار داغ

مدیرکل راهداری کرمانشاه عنوان کرد؛

تردد بیش از ۶۳۸ هزار نفر از مرزهای کرمانشاه در سال گذشته

تردد بیش از ۶۳۸ هزار نفر از مرزهای کرمانشاه در سال گذشته
فریبرز کرمی گفت: ۶۳۸ هزار و ۵۸۷ نفر در سال گذشته از مرزهای این استان تردد کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با  خبرنگار مرصادنیوز  اظهار داشت: سال گذشته ۱۸۲ هزار و ۴۳۴ مسافر از پایانه مرزی خسروی وارد کشور ایران شدند که ۷۵ هزار و ۸۹۲ نفر مسافر عراقی و ۱۰۶ هزار و ۵۴۲ نفر مسافر ایرانی بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی از خروج ۲۲۲ هزار و ۳۸۶ مسافر از طریق پایانه مرزی خسروی خبر داد و افزود: ۷۲ هزار و ۳۸۶ نفر از این مسافران عراقی و ۱۵۰ هزار نفر نیز ایرانی بودند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مجموع تردد مسافر از طریق پایانه مرزی خسروی طی یک سال گذشته را ۴۰۴ هزار و ۸۲۰ نفر اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۵.۵ برابری تردد مسافر حکایت دارد.

,

کرمی گفت: همچنین در سال ۹۷، چهار دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی خسروی تردد داشته که طی سال گذشته این آمار به ۶۰ دستگاه افزایش یافته است.

,

این مسئول عنوان کرد: بیشترین تردد مسافر در مهر ماه به تعداد ۲۶۴ هزار و ۴۴۴ نفر بوده است.

,

وی تصریح کرد: همچنین طی سال گذشته ۱۲۲ هزار و ۲۳۷ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان وارد استان شدند که ۸۶ هزار و ۵۷۵ نفر عراقی و ۳۵ هزار و ۶۶۲ نفر ایرانی بودند.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مجموع مسافران خروجی از مرز پرویزخان را ۱۱۱ هزار و ۵۳۰ نفر اعلام و عنوان کرد: ۷۹ هزار و ۸۹ نفر از مسافران عراقی و ۳۲ هزار و ۴۴۱ نفر ایرانی بودند.

,

این مسئول ادامه داد: سال گذشته ۲۳۳ ۷۶۷ مسافر از طریق پایانه مرزی پرویزخان تردد داشتند که بیشترین تردد در ماه شهریور با ۲۹ هزار و ۱۷۷ مسافر انجام شد.

,

کرمی از افزایش ۲.۵ برابری تردد مسافر از مرز پرویزخان طی یک سال اخیر خبر داد و بیان کرد: همچنین در سال ۹۷ شاهد تردد ۲۳۹ دستگاه اتوبوس بودیم که این آمار در سال گذشته به ۱۳ دستگاه کاهش یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه