اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه مطرح کرد

آماده‌باش یک هزار نیروی بسیج جامعه پزشکی در کرمانشاه

آماده‌باش یک هزار نیروی بسیج جامعه پزشکی در کرمانشاه
رضا منصوری از آماده باش ۱۰۰۰ نیروی بسیج جامعه پزشکی در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه علاوه بر پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های مدافعان سلامت نسبت به تهیه و تکثیر توصیه‌ها و نکات بهداشتی مورد نظر اساتید گروه عفونی و پخش در شبکه استانی اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی از تهیه و تدوین کلیپ‌های آموزشی در حوزه پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در فضای مجازی خبر داد و افزود: همچنین ۲۸۰ نیروی بسیجی جهت غربالگری سلامت خانواده‌ها به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شدند.

,

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با ۲۳ نفر از پزشکان عمومی و متخصص جهت پاسخگویی به تماس‌های مردمی از طریق سامانه ۴۰۳۰ انجام شده است.

,

توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار

, توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار,

منصوری گفت: ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در کانون‌های تابعه و مناطق کمتر برخوردار به تعداد ۲۰۰۰ پک توزیع شده است.

,

وی از تشکیل ستاد مقابله با کرونا با محوریت بسیج جامعه پزشکی خبر داد و گفت: اعضای ستاد کرونا را پیشکسوتان، کارکنان، دانشجویان و بسیجیان خارج از مجموعه دانشگاه با توجه به تخصص خود تشکیل می‌دهد.

,

این مسئول تصریح کرد: اردوگاه توحید در قالب نقاهتگاه بیماران کرونایی با ظرفیت ۳۰۰ تخت و قابلیت ارتقا به ۶۰۰ تخت تجهیز و راه اندازی شده است.

,

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از برگزاری جلسه با حضور اساتید گروه عفونی و هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در خصوص انجام فعالیت‌های معنوی و مذهبی در ایام کرونا در بیمارستان‌های درگیر نظیر فارابی و محمد کرمانشاهی خبر داد.

,

وی عنوان کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم برای حضور خادمین آستان قدس در بیمارستان گلستان و فارابی انجام شده است.

,

منصوری از جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه مواد ضدعفونی و توزیع آن در مناطق حاشیه شهر خبر داد و افزود: در مراکز درمانی درگیر بیماری کرونا حضور یافتیم و از مدافعان سلامت تقدیر به عمل آوردیم.

,

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از نصب ۷۰۰ متر بنر با موضوع نکات بهداشتی در سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: تیم‌های بهداشتی نیز جهت آموزش نکات بهداشتی به مناطق حاشیه شهر اعزام شدند.

,

منصوری از حضور تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به منظور گندزدایی مراکز درمانی و ساختمان‌های اداری خبر داد و تصریح کرد: یک هزار نیروی بسیجی در سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه به منظور خدمات رسانی به مردم و بیماران مبتلا به کرونا در آماده باش کامل به سر می‌برند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه