اخبار داغ

معاون اداره اوقاف اصفهان:

برگزاری مراسمات نیمه شعبان بدون حضور زائر و به صورت مجازی

برگزاری مراسمات نیمه شعبان بدون حضور زائر و به صورت مجازی
معاون فرهنگی اوقات و امور خیریه اصفهان گفت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و عید بزرگ نیمه شعبان و با توجه به ایجاد محدودیت ها، برنامه‌هایی مانند برنامه استغاثه به حضرت مهدی( عج)، احیای شب نیمه شعبان بدون حضور زائر و به‌صورت مجازی و در بستر شبکه‌های اجتماعی اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌ ولی الله روان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: با توجه به ایجاد محدودیت‌ها در برگزاری مراسم مذهبی و تجمعات دینی برای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس، ویژه ‌برنامه نسیم انتظار اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون فرهنگی اداره کل اوقات و امور خیریه استان اصفهان گفت: این ویژه برنامه با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام ولادت منجی عالم بشریت و به دلیل عدم امکان حضور مردم در مراسم حضوری در بقاع متبرکه، کاروان های نسیم انتظار  به حرکت می کند و نوای دلنشین «یا مهدی» را به گوش جان تک تک اعضای جامعه می رسانیم.

,

وی افزود: 25 بقعه متبرکه در استان مجری اجرای این طرح هستند؛ این طرح درسه بخش شامل بخش اول برنامه های تبلیغی بخش دوم برنامه های معارفی بخش سوم برنامه های اجتماعی برگزار می شود.

,

حجت‌الاسلام‌ روان بیان کرد: ترویج و تبیین اندیشه مهدویت و انتظار حقیقی، گسترش یاد و نام امام زمان (عج)و تعمیق ارتباط با ایشان، ایجاد نشاط معنوی و طراوت در شرایط کنونی جامعه و حمایت و پشتیبانی از اقشار ضعیف جامعه از مهم‌ترین اهداف این ویژه‌برنامه است.

,

معاون فرهنگی اوقات و امور خیریه اصفهان ادامه داد: جزئیات برنامه شامل، مداحی و مولودی، اجرای گروه های سرود درمحلات و معابرعمومی پیرامونی بقاع متبرکه است.

,

وی با اشاره برگزاری مراسمات مجازی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بقاع متبرکه استان برنامه‌هایی مانند برنامه استغاثه به حضرت مهدی( عج)، احیای شب نیمه شعبان، پخش زیارت آل یاسین در روز نیمه شعبان و عصر جمعه ها، پخش دعای هفتم صحیفیه سجادیه و دعا و مناجات بدون حضور زائر و به‌صورت مجازی و در بستر اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه