اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

ترم جاری دانشگاه‌ها و کنکور 99 لغو شود

ترم جاری دانشگاه‌ها و کنکور 99 لغو شود
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین کار این است که این ترم دانشگاه حذف شود به دلیل اینکه هنوز مشخص نیست که بتوانیم دانشگاه را بازگشایی کنیم و کنکور امسال هم باید برگزار نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص تعطیلی و بازگشایی دانشگاه‌ها، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها قرار شد کمیسیون با حضور وزیر علوم در مورد بازگشایی دانشگاه‌ها و برگزاری کنکور جلسه‌ای برگزار کند که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی در رابطه با کرونا فقط چهار مکان در مجلس وجود داد که بتوان در آن جلسات کمیسیون‌ها را برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۱۵ کمیسیون وجود دارد و جلسه کمیسیون آموزش به احتمال زیاد در این هفته برگزار نمی‌شود؛ از نظر من بهترین کار این است که این ترم دانشگاه حذف شود به دلیل اینکه هنوز مشخص نیست که بتوانیم دانشگاه را بازگشایی کنیم.

,

وی افزود: با توجه به تعطیلی مدارس، اگر قرار به برگزاری کنکور است، سوابق معدل تحصیلی را بیشتر از قبل حساب کنند.

,

ابطحی بیان کرد: المپیک بین‌المللی توکیو هم به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال برگزار نشد و برگزاری آن یک سال به تعویق افتاد و کنکور امسال هم باید برگزار نشود.

,

وی اضافه کرد: البته سن مشولان به خدمت هم در این بک سال حساب نشود تا افرادی که آماده کنکور هستند یک سال دیگر کنکور دهند؛ این نظر بنده است و برای تصمیم نهایی باید منتظر جمع‌بندی کمیسیون آموزش مجلس ماند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه