اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان:

توزیع 11 هزار بسته معیشتی توسط بسیج

توزیع 11 هزار بسته معیشتی توسط بسیج
رضایی گفت: از ابتدای فروزدین ماه خانواده های بی بضاعت و خانواده هایی که مشاغل آن‌ها تحت تاثیر شدید بیماری کرونا قرار گرفته بود شناسایی شد که حال توزیع 11 هزار بسته های معیشتی بین این عزیزان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ چندی پیش از توزیع بسته های حمایتی توسط بسیج بین خانواده‌های بی بضاعت مطلع و با ورود به انبار این کالا ها در محل سپاه پیگیر موضوع شدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرهنگ محمد رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) حین بازدید از نحوه بسته بندی و توزیع این بسته ها در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز در بیان عرصه های فعالیت بسیجیان در امر مقابله با کرونا گفت: بسیجیان همیشه در هر عرصه ای که بتوانند قدم می گذارند و تمام توان خود را بکار می گیرند؛ ضدعفونی معابر و خودروها، تولید ماسک و لباس، ثبت سامانه سیب وزارت بهداشت، غربالگری مردم در سامانه سلامت وزارت بهداشت، تور های ایست و کنترل در ایام نوروز، تولید و توزیع بسته های بهداشتی، توزیع بسته های معیشتی به خانواده بی بضاعت و خانواده هایی که در شغل آن ها در بیماری کرونا دچار تاثیرات منفی شده، عرصه های فعالیت بسیجیان در این مدت مقابله با کرونا است.

, صاحب نیوز,

رضایی درخصوص توزیع بسته های معیشتی گفت: از ابتدای فروردین ماه حدود 11 هزار خانواده هایی بی بضاعت یا خانواده هایی که شغل آن ها تحت تاثیر منفی کرونا قرار گرفته در سطح محدوده سرزمینی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) توسط معتمدین محلی، ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه های بسیج شناسایی و توزیع بسته های حمایتی بین این عزیزان از پنجشنبه هفته گذشته مورخ 14 فروردین آغاز شد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در تشریح برنامه زمانبندی توزیع گفت: تا شب گذشته حدود 7 هزار بسته توزیع شده و با برنامه ریزی های انجام شده، توزیع بسته ها تا پایان روز سه شنبه به همت بسیجیان به اتمام می رسد.

,

سرهنگ رضایی در تشریح محتویات این بسته های معیشتی گفت: هر بسته شمال یک کیسه برنج 10 کیلو گرمی، دو قطعه مرغ، یک بسته گوشت منجمد و دو بطری روغن مایع یک لیتری است.

,

رضایی درخصوص نحوه شناسایی و نظارت بر توزیع این بسته ها تاکید کرد: هم شناسایی این خانواده ها توسط ائمه جماعت و معتمدین هر محله انجام شده و هم توزیع بسته ها توسط بسیجیان با نظارت ایشان انجام می شود.

,

در ادامه گفت: حفظ کرامت خانواده ها خط قرمز ما است و ان شاء الله بسته ها با حفظ کرامت، شأن و شخصیت خانواده ها به دست آن ها برسد و بتواند گوشه ای از مشکلات و فشار های اقتصادی وارده بر این خانواده ها را کمتر کند.

,

رضایی در خصوص محل تامین مواد غذایی این بسته های معیشتی گفت: کالا های استفاده شده در این بسته ها توسط استانداری و وزارت صمت تامین شده؛ شناسایی، بسته بندی و توزیع با توسط بسیج، درب منازل خانواده های شناسایی شده انجام می شود.

,

وی در پایان ضمن تشکر از بسیجیان گفت: بسیجیان در این برنامه نیز با روحیه جهادی ورود پیدا کردند و براساس ازعان ناظران این فعالیت به بهترین شکل ممکن در حال انجام است، امیدواریم که این تلاش ها و زحمات بسیجیان مورد رضایت حضرت حق و امام زمان (عج) و نایب بر حقشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) واقع شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه