اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

آمار ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان به 294نفر رسید

آمار ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان به 294نفر رسید
سید محمد هاشمی شهری گفت: از ابتدای اسفند ماه نمودار مبتلایان به کورونا در استان سیر صعودی داشته به گونه ای که در حال حاضر تعداد موارد مثبت آزمایشگاهی کرونا در سیستان و بلوچستان به٢٩۴ نفر رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد تا ظهر روز دوشنبه هیجدهم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در  سیستان و بلوچستان افزایش یافت و به ٢٩۴ نفر رسید.  

وی افزود: ٢٠٣ نفر از این عزیزان در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان،۶٧ نفر در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه زابل و٢۴ نفر از هم استانی های ساکن در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر هستند.

هاشمی شهری اذعان کرد: از مجموع بیماران با آزمایش مثبت کرونا تا کنون ٢۵ نفر از عزیزان هم استانی با نتیجه آزمایش مثبت  کرونا فوت کرده اند.

وی تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده با علائم حادّ تنفسی نیز در بیمارستان های استان به ١۴٩۶ نفر رسید و همانگونه که قبلا نیز عنوان شد تعدادی از این بیماران هم بر اساس تشخیص بالینی و یا معیارهای تصویربرداری ریه توسط پزشکان متخصص از نطر کرونا تحت درمان قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد، تعداد موارد فوت بیماران حادّ تنفسی هم از ابتدای اسفند ماه سال گدشته تا کنون به ١٢٨ نفر رسیده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه