اخبار داغ

اهدای 300میلیون تومان توسط استادبسیجی برای مقابله با کرونا/ بسیجیان پیشقدم در مبارزه با کرونا

اهدای 300میلیون تومان توسط استادبسیجی برای مقابله با کرونا/ بسیجیان پیشقدم در مبارزه با کرونا
ویروس کرونا مدتی ست که در جهان شایع شده و انسانهای زیادی را به کام مرگ کشانده. یکی از نخستین روزشهایی که برای مهار این ویروس منحوس توسط کارشناسان توصیه شد فاصله گذاری اجتماعی بود. روشی که شاید روی دیگر آن توجه به خود باشد. اما اساتید بسیجی دانشگاه ها تنها خود را ندیدند و ازنخستین روزها بی ادعا و آرام، به نشر نیکی پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علیرضا لادن مقدم عضو هیئت علمی و استاد بسیجی دانشگاه گرمسار است که در روزهای شیوع این بیماری، به کمک بیماران شتافته و نزدیک به سیصد میلیون تومان به دو بیمارستان در شهرهای علی آباد کتول در استان گلستان و شاهرود در استان سمنان کمک کرده است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ادامه سخنان این استادبسیجی را بخوانید: 
,
 
,
علیرضا لادن مقدم سخنش را با اعلام این موضوع آغاز می کند:«نمی خواهم ریا شود اما باید بگویم اساتید بسیجی همیشه پیشقدم هستند و در این شرایط هم لازم است بیشتر از قبل در کنار هم باشیم» 
,
استاد بسیجی دانشگاه با اشاره به دلایل انتخاب بیمارستان شهر علی آباد گفت: سالها در استان گلستان و دانشگاه علی آباد کتول تدریس کردم و احساس علاقه زیادی به مردم شریف این استان دارم. از مدتها قبل نیز فعالیت خیریه و مردم نهادی در بیمارستان بقیه الله العظم (عج) علی آباد آغاز شد و اکنون در بحبوحه بیماری افسارگسیخته کرونا، این خدمات تنها به مقابله و بهبود بیماران کویید19 اختصاص یافته است.    
,
لادن مقدم با اعلام اهدای یک دستگاه سنجش گازهای خونی گفت: در گفتگو و تعاملی که با دکتر مهدی زنگانه رییس بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) داشتم نسبت به نیاز مبرم این بیمارستان به دستگاه سنجش گازهای خونی پی بردم و تلاش کردم در اسرع وقت این دستگاه را با عنوان علمی ABG به همراه چندین ماسک N95 تهیه و به بیمارستان و مردم شریف این شهر زیبا اهدا کردم.  
,
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار که به همراه همسرش در این کار خیر مشارکت کرده گفت: من و همسرم دکتر نسرین حمایت کار استاد کارآفرینی دانشگاه گرمسار، از سالهای دور به سازمان بسیج اساتید پیوستیم و خوشحالیم که توانستیم در این برحه زمانی با کمکی هرچند اندک به کمک هموطنانمان بیاییم. ما این امر را وظیفه خود می دانیم که به عنوان یک بسیجی وارد میدان شویم و از هیچگونه تلاشی برای آسایش وآرامش مردم عزیز  و عمل به فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب مضایقه نکردیم. 
,
استاد بسیجی دانشگاه با اشاره به فرهنگ کمک به همنوع گفت: من قصد بیان اقداماتم را نداشتم اما فکر کردم گفتن این موارد و ذکر اینکه در هر گروه و شغلی باید به کمک هم بیایم بتواند فرهنگسازی کند، تصمیم گرفتم تا اهدای 300میلیون تومان به بیمارستان های بقیه الله الاعظم(عج) شهرستان علی آباد و بیمارستان دانشگاه آزاداسلامی شهر شاهرودو بیمارستان معتمدی گرمسار را اعلام کنم و از دیگر اساتید نیز بخواهم به پویش «شکست کرونا» پیوسته و به هر صورت که می توانند برای ریشه کنی این بیماری و ویروس منحوس به میدان بیایند.  
,
وی با اشاره به وضع تحریم های ظالمانه علیه کشورمان گفت:  ایران،کشور عزیز ما ، متعلق به همه ماست و همه ما اعم از مردم،دولت و حکومت باید در کنار هم، بسیجی وار به میدان بیاییم و به هم کمک کنیم تا از این بحران عبور کنیم. اکنون هم که مثل همه سالهای گذشته تحت تحریم های ظالمانه هستیم و حلقه هر روز تنگ تر می شود باید بیشتر از همیشه همدل و همراه یکدیگر باشیم تا از این شرایط به سلامت عبور کنیم. 
,
دکتر علیرضا لادن مقدم با دعوت از اساتید کشور گفت: من می خواهم به عنوان عضوی از بسیج اساتید کشور از جامعه دانشگاهی خصوصا ً اساتید محترم دعوت کنم که در این برهه در کنار یکدیگر بایستند و به هر صورت اعم از کمک مالی، علمی، حمایت دانشی و تخصصی به کمک دیگر اساتید بسیجی بیایند تا جامعه نخبگانی و دانشگاهی که همیشه پیشگام در امر خیر بوده در بحران کرونا نیز کمک شایان توجهی به مردم داشته باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه