اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

پرداخت ۱۴۳ میلیارد تومان کمک‌معیشت به مددجویان کمیته امداد

پرداخت ۱۴۳ میلیارد تومان کمک‌معیشت به مددجویان کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۳ میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان کمک‌معیشت به مددجویان کمیته امداد این استان در سال گذشته پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کمیته امداد نهادی حمایتی است که به تدبیر امام راحل به‌منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تأسیس شد و جهت رفاه حال خانواده‌های نیازمندی که به دلایلی چون فقدان و ازکارافتادگی سرپرست، معلولیت و بیماری سرپرست و یا هر مورد دیگری تحت حمایت این نهاد قرار می‌گیرند، ارائه خدمت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۴۵ هزار و ۱۲۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، افزود: در سال گذشته ۱۴۳ میلیارد و ۸۸۸ میلیون تومان کمک‌معیشت به این خانوارها پرداخت شد.

,

مبشری با اشاره به اینکه ۳۰ هزار و ۸۹۲ خانوار از تحت پوششی‌های این نهاد، مددجویان دائمی هستند، گفت: ۱۴ هزار و ۲۳۴ خانوار نیز از محل تبصره ۱۴ به جمع مددجویان این نهاد اضافه‌شده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

,

وی پرداخت کمک‌معیشت و مستمری ماهیانه را به‌عنوان رفع بخشی از کاستی‌ها و نیازهای معیشتی خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد و یادآور شد: ارائه خدماتی چون کمک‌هزینه‌های تحصیلی، درمانی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تأمین کمک‌هزینه جهیزیه، احداث و تعمیر منازل مددجویان تحت حمایت، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه‌ و…بخشی از اقدامات این نهاد است.

,

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، هدف اصلی کمیته امداد را رسیدگی به احوال نیازمندان و تهیدستان برشمرد و بیان داشت: ارائه خدمات هدفمند یکی از راهکارهای کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان و همچنین جلوگیری از وابستگی آن‌ها به این نهاد است.

,


انتهای پیام /

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه