اخبار داغ

نماینده مردم مشهد در مجلس مطرح کرد:

مخالفت مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بازگشایی صنوف از 23 فروردین

مخالفت مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بازگشایی صنوف از 23 فروردین
حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر گفت: در مجمع نمایندگان استان مخالفت خود را با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی صنوف از 23 فروردین در مشهد به صورت کتبی اعلام کرده‌ایم و این تصمیم را یک تصمیم کاملاً غیر کارشناسانه می‌دانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس در خصوص تصمیم ریاست جمهوری برای بازگشایی صنوف از 23 فروردین ماه علی‌رغم هشدارهای استاندار خراسان رضوی پیرامون وضعیت قرمز کرونا در این استان، اظهار کرد: گرفتن تصمیم‌های متمرکز در خصوص کرونا کاملاً اشتباه بوده زیرا اقتضاعات هر استان با دیگر استان‌ها متفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

تصمیم‌های متمرکز در خصوص کرونا کاملاً اشتباه است

, تصمیم‌های متمرکز در خصوص کرونا کاملاً اشتباه است,

وی افزود: قطعاً وضعیت کرونا در استان‌هایی مانند ایلام و کرمان با مشهد متفاوت است از این رو گرفتن تصمیم متمرکز در تهران برای تمامی شهرها و استان‌ها قطعاً نمی‌تواند مصالح و منافع مردم را در تمام کشور تأمین کند و اشکالات فراوانی دارد.

,

حجت‌الاسلام پژمانفر ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور به عنوان کسی که در رأس هرم تصمیم‌گیری کشور قرار گرفته است، اصرارهایی دارد که گاهی این اصرارها با تناقض‌هایی در رفتار او مواجه می‌شود زیرا رئیس‌جمهور تحت تأثیر یکسری صحبت‌ها گاهی در جاهای مختلف صحبت‌های متناقضی بیان می‌کند.

,

دولت اجازه دهد مسئولان استانی در خصوص کرونا تصمیم‌گیری کنند

, دولت اجازه دهد مسئولان استانی در خصوص کرونا تصمیم‌گیری کنند,

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تناقض در تصمیم‌گیری‌های رئیس‌جمهور و عدم واگذاری اختیارات به استان‌ها حتماً برای کشور مشکل‌ساز می‌شود، گفت: درخواست ما به عنوان نمایندگان مردم این است که دولت اجازه دهد، مسئولان استانی متناسب با اقتضاعات هر استان تصمیم‌گیری کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر رئیس‌جمهور به استانداران و وزرایی که خودشان آن‌ها را منصوب کرده‌اند اعتماد ندارد، فردی را منصوب کند که به او اعتماد داشته باشد از طرف دیگر رئیس‌جمهوری باید به استاندار و وزرای خودش و تصمیمات آن‌ها اعتماد داشته باشد بنابراین در خصوص چنین دولتی که بخواهد در تمامی مسائل تصدی‌گری کند، یک تصمیم جدی گرفته و تعین تکلیف شود.

,

حجت‌الاسلام پژمانفر با بیان اینکه در خصوص مقابله با بحران کرونا، باید تصمیمات جدی گرفته شود، گفت: با توجه به اینکه بخشی از فعالیت‌ها در کشور تعطیل یا نیمه تعطیل هستند، اگر ممنوعیت مسافرت‌ها برداشته شود، قطعاً طی چند روز آینده شاهد بالا رفتن حجم مسافرت به مشهد هستیم و این شهر به کانون بحران کرونا در کشور تبدیل می‌شود.

,

مخالفت مجمع نمایندگان استان با بازگشایی صنوف از 23 فروردین

, مخالفت مجمع نمایندگان استان با بازگشایی صنوف از 23 فروردین,

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی تأکید کرد: ما در مجمع نمایندگان استان مخالفت خود را با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در خصوص بازگشایی صنوف از 23 فروردین در مشهد به صورت کتبی اعلام کرده‌ایم و این تصمیم را یک تصمیم کاملاً غیر کارشناسانه می‌دانیم و همچنین تذکرهای لازم را نیز به مجلس شورای اسلامی اعلام کرده‌ایم.

,

موافقت رئیس مجلس در خصوص تمدید طرح تعطیلی صنوف در مشهد

, موافقت رئیس مجلس در خصوص تمدید طرح تعطیلی صنوف در مشهد,

وی یادآور شد: مراتب نگرانی خود را نسبت به بازگشایی مجدد صنوف در مشهد از 23 فروردین را به حضور رئیس مجلس رسانده‌ام و نظر آقای لاریجانی نیز نسبت به تمدید طرح تعطیلی صنوف در مشهد مساعد است اما متأسفانه ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم نهایی را در خصوص این موضوع می‌گیرند و ما تنها می‌توانیم توصیه‌هایی به آن‌ها داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه